PracaGrupypl.praca.dyskusje › Comarch Krakow

  • 21. Data: 2005-01-18 16:39:55
    Temat: Re: Comarch Krakow
    Od: "Solek" <b...@u...pl>

    > Ale jako prace ... nie wiem, jak uważasz. Zalezy na czym Ci zależy,
    renomie,
    > pracy jako takiej, pieniądzach... w Krakowie są jeszcze lepsze firmy.

    Czesc,
    Hm to mam prosbe, wymien te lepsze wedlug Ciebie. Bo ja nie jestem z Krakowa
    ale zamierzam tam sie przeniesc, nie tylko dlatego ze wiecej mozna zarobic
    ale dlatego ze podoba mi sie miasto...

    Pozdrawiam...

  • 22. Data: 2005-01-18 19:32:12
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    "Shady" <s...@p...nospam.fm> wrote in message
    > Znam firmy które programistą płacą jeszcze wiecej niz 3 000. Tak jak
    > pisałam, Comarch słynie z cieńkich płac dla szeregowych pracowników.

    w samym krakowie nawet male firmy placa niekiedy wiecej.
    ale ksa to nie wszystko , istotna tez jest atmosfera pracy, i ilosc czasu
    jaka poswiecasz na prace,

    zwykle jest tak ze gdy dostajesz wiecej automatycznie wzrastaja wymagania
    co do Twojej elastycznosci i zaangazowania.

    CP

  • 23. Data: 2005-01-18 23:03:05
    Od: "Toma" <t...@W...neostrada.pl>

    Użytkownik "Solek" <b...@u...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Krakowa
    > ale zamierzam tam sie przeniesc, nie tylko dlatego ze wiecej mozna zarobic

    napewno Motorola
    a Comarch coz fakt placa cieniutko - 2-3k na poczatek w zaleznosci od
    doswiadczenia itd

    Toma

  • 24. Data: 2005-01-19 12:29:31
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    A proszę cie bardzo:

    DRQ (www.drq.pl) - polecam jak najbardziej.
    Ericpol Telecom (strone znajdz sobie w necie po nie pamiętam)
    Motorola (j.w.)
    Comarch CDN - podobno płacą dużo lepiej niż w Comarchu (j.w.)
    Sabre (j.w.)

    Więcej z tych większych narazie mi nie przychodzi do głowy. Jak sobie coś

  • 25. Data: 2005-01-19 12:31:01
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Dokładnie masz racje.
    Ale są firmy które i płacą dobrze i Cię szkolą i w których co najważniejsze
    się rozwijasz i ciągle idziesz do przodu. I gdize jest super atmosfera pracy

  • 26. Data: 2005-01-23 14:32:51
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-17, Ttt <tony10@USUN_TOpoczta.fm> wrote:
    > może zapytam inaczej - czy ktos miał doswiadczenia z ta firma , pracowal dla
    > niej bądz wciaz pracuje i moze sie podzielic wrazeniami ?
    > czy warto tam pracowac ???
    http://groups.google.pl/, było parę wątków na ten temat.
    Ja bym nie chciał tam pracować.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    Those who understand binary and those who don't.
    /unknown/

  • 27. Data: 2005-01-23 14:34:36
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-17, Mikin <m...@v...pl> wrote:
    > nie mialem dosiwiadczenie z ta firma ale na pewno warto. Jedna z
    > wiekszych firm informatcyzch w Polsce. Obok prokomu computerlandu...
    To, że firma jest większa nie oznacza że warto w niej pracować :)
    Zwłaszcza nie chciałbym pracować w Prokomie - wolałbym tańczyć na rurze
    w klubie dla gejów :]

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Święta mogą być Twoje! Pakiet podstawowy już od 9,99 (bez karpia i choinki)
    /yacoob/

  • 28. Data: 2005-01-23 14:36:35
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-17, pytajnik <s...@g...hell> wrote:
    > Jak ktos przyjmie 1k pln to pewnie dostaje. Ja znam wdrozeniowca z Comarchu,
    > zarabia znacznie wiecej.
    Wdrożeniowiec to nieco inna kasta niż programista.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Wyjaśnienie odwołujące się do przetrwania, niczego nie wyjaśnia,
    dopóki nie wyjaśni się, dlaczego przetrwanie przetrwało

  • 29. Data: 2005-01-23 21:27:23
    Od: "pytajnik" <s...@g...hell>

    > Wdrożeniowiec to nieco inna kasta niż programista.

    Znaczy wg mospana wieksza czy mniejsza i o jakim rzedzie wielkosci mowimy ?

    Pytajnik

  • 30. Data: 2005-01-23 21:51:25
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-23, pytajnik <s...@g...hell> wrote:
    > Znaczy wg mospana wieksza czy mniejsza i o jakim rzedzie wielkosci mowimy ?
    Inna. Czy lepsza czy gorsza to zależy od sprzedawanego systemu.
    Zwróc uwagę, że wdrożeniowiec jest człowiekiem, który kontaktuje się
    z klientem. Powinien mieć zarówno "twardą" wiedzę dotyczącą systemu, który
    wdraża, jak również "miękkie" umiejętności, żeby rozmawiać z przedstawicielem
    klienta, gdy np. coś się nie uda lub przeciągnie. Nie jestem w stanie
    odpowiedzieć Ci na pytanie o rząd wielkości, ale nie dziwi mnie fakt,
    że wdrożeniowiec zarabia więcej od programisty.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [17:14] <Sirocco_> Usilowalam przejrzec lastloga ale pogubilam sie
    w dlugosciach penisa dobrze odzywionych szacunkow...