PracaGrupypl.praca.dyskusje › poszukuje osoby do przetlumaczenia CV

  • 1. Data: 2005-01-17 12:54:56
    Temat: poszukuje osoby do przetlumaczenia CV
    Od: "marcin" <m...@p...fm>

    witam, nie wiem czy to dobra grupa ale moze , poszukuje osoby ktora
    przetlumaczyla by mi cv na jezyk angielski

  • 2. Data: 2005-01-17 13:35:08
    Temat: Re: poszukuje osoby do przetlumaczenia CV
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: marcin [Mon, 17 Jan 2005 13:54:56 +0100]:

    > witam, nie wiem czy to dobra grupa ale moze , poszukuje osoby
    > ktora przetlumaczyla by mi cv na jezyk angielski

    A ja tak z ciekawosci... Zawsze sie zastanawialam nad takimi
    ogloszeniami, i nie rozumiem ich. Bo jesli potrzebujesz CV
    po angielsku, to znaczy ze wymagana jest raczej porzadna jego
    znajomosc. A skoro nie potrafisz sam napisac, to tej znajomosci
    najwyrazniej nie masz. Czemu wiec skladasz?...

    Nie, to nie jest zlosliwosc ani nie doradzam zeby nie skladac.
    Interesuja mnie tylko motywy. Serio.

    Kira

  • 3. Data: 2005-01-17 13:43:59
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "Kira" <k...@e...pl> wypłynęło z pasją:

    > A skoro nie potrafisz sam napisac, to tej znajomosci
    > najwyrazniej nie masz. Czemu wiec skladasz?...
    >
    > Interesuja mnie tylko motywy. Serio.

    Dobre pytanie :). Przyłączam się.

    Pozdro
    Coinneach

  • 4. Data: 2005-01-17 13:55:29
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2005 14:43:59 +0100, Coinneach Odhar
    <C...@m...wp.pl> napisał:

    > Gdzieś z głębi "Kira" <k...@e...pl> wypłynęło z pasją:

    > Dobre pytanie :). Przyłączam się.
    >
    > Pozdro
    > Coinneach

    W GB pracodawca chce cos przeczytac o pracowniku, mimo, ze bedzie on
    pracowal na tasmie czy nosil paczki w magazynie - np.

  • 5. Data: 2005-01-17 15:12:39
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Krzysztofsf [Mon, 17 Jan 2005 14:55:29 +0100]:

    > W GB pracodawca chce cos przeczytac o pracowniku, mimo, ze bedzie
    > on pracowal na tasmie czy nosil paczki w magazynie - np.

    Ok, sensowne wytlumaczenie na ktore faktycznie nie wpadlam.

    Kira

  • 6. Data: 2005-01-17 17:39:09
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "marcin" <m...@p...fm> wrote in message
    > witam, nie wiem czy to dobra grupa ale moze , poszukuje osoby ktora
    > przetlumaczyla by mi cv na jezyk angielski

    pl.hum.tlumaczenia
    1. jesli chcesz zaplacic: w tytule napisz: zlecenie: CV pl - ang.
    2. jesli chcesz za darmo - _napisz swoja wersje_, moze ktos poprawi.
    3. jesli chcesz za darmo i nie chcesz/potrafisz napisac swojej wersji -
    powiedz to wprost, _moze_ ktos Ci pomoze.
    Jak zwykle, nie poprosisz, nie dostaniesz.

    btw, jak zwykle odradzam elektronicznego tlumacza, wyniki nie tylko sa
    smieszne, w kontekscie cv sa samobojstwem.

    marek

  • 7. Data: 2005-01-18 21:14:47
    Od: "Lucar" <l...@g...pl>

    "marek" <m...@b...com> wrote in message

    > btw, jak zwykle odradzam elektronicznego tlumacza, wyniki nie tylko sa
    > smieszne, w kontekscie cv sa samobojstwem.

    A jak startuje na komika albo na kamikadze? :-)

  • 8. Data: 2005-01-20 09:27:36
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    marcin napisał(a):
    > witam, nie wiem czy to dobra grupa ale moze , poszukuje osoby ktora
    > przetlumaczyla by mi cv na jezyk angielski

    Gdybym mówił językami ludzi i aniołów, a miłości bym nie miał, stałbym
    się jak miedź brzęcząca albo cymbał brzmiący. (1 Kor 13, 1-8)