PracaGrupypl.praca.dyskusje › Comarch Krakow

  • 1. Data: 2005-01-17 09:41:07
    Temat: Comarch Krakow
    Od: "Ttt" <tony10@USUN_TOpoczta.fm>

    Witam,
    Czy ktos wie czym sie zajmuje ta firma ??
    Z góry thx za info
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-17 09:53:57
    Temat: Re: Comarch Krakow
    Od: misieq <m...@o...pl>

    http://www.comarch.pl/

    --
    misieq
    gg: 1095291

  • 3. Data: 2005-01-17 10:10:59
    Od: "Ttt" <tony10@USUN_TOpoczta.fm>

    hmm chyba żle sformuowałem pytanie

    może zapytam inaczej - czy ktos miał doswiadczenia z ta firma , pracowal dla
    niej bądz wciaz pracuje i moze sie podzielic wrazeniami ?
    czy warto tam pracowac ???
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-01-17 10:38:52
    Od: "Mikin" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Ttt" <tony10@USUN_TOpoczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    dla
    > niej bądz wciaz pracuje i moze sie podzielic wrazeniami ?

    nie mialem dosiwiadczenie z ta firma ale na pewno warto. Jedna z
    wiekszych firm informatcyzch w Polsce. Obok prokomu computerlandu...

    pozdr

  • 5. Data: 2005-01-17 11:01:11
    Od: "Ttt" <tony10@USUN_TOpoczta.fm>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl>

    > Troche za ogolne pytanie ... przeciez zalezy na jakim stanowisku.

    Hmm , najlepiej prezesa :)
    Ale patrzac realistycznie to tak zaczynajac od poczatku ? np. jako
    programista ?

  • 6. Data: 2005-01-17 11:01:50
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > może zapytam inaczej - czy ktos miał doswiadczenia z ta firma , pracowal dla
    > niej b?dz wciaz pracuje i moze sie podzielic wrazeniami ?

    Ja moge sie podzielic .... generalnie jest OK. Na pewno nie da sie
    narzekac na atmosfere. Co do innych "rozrywek" to jest finansowana sala
    gimnastycza, wspinaczka, silowania, baseny, jazda konna i ... joga ;)

  • 7. Data: 2005-01-17 12:12:03
    Od: "Niezadowolony" <a...@o...com.pl>

    Czesc,

    A co z mozliwoscia awansu ? Czy firma docenia to ze ktos naprawde sie stara
    i pracuje po to zeby produkt byl jak najlepszy ? Czy nie wyglada to w ten
    sposob ze mozna zajechac sie w pracy calkowicie i nic nie osiagnac wiecej
    niz to co wynegocjowalo sie na dzien dobry ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-01-17 12:47:31
    Od: Melon <melonism@[REMOVE]op.pl>

    > Czy ktos wie czym sie zajmuje ta firma ??

    Jeden z glownych udzialowcow Interii.

    --
    1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

  • 9. Data: 2005-01-17 13:34:35
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Ale patrzac realistycznie to tak zaczynajac od poczatku ? np. jako
    > programista ?

    Powiem ci szczerze, ze nie mam pojecia ... ale najlepiej bedzie jak po
    prostu dowiesz sie tego sam na rozmowie rekrutacyjnej.

  • 10. Data: 2005-01-17 15:48:36
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Ttt <tony10@USUN_TOpoczta.fm> zapodał(a):
    > Witam,
    > Czy ktos wie czym sie zajmuje ta firma ??
    [...]

    Powiem Ci za kilka tygodni: wygrali przetarg na dostawę
    sprzętu na Polskę w jednej z firm Państowych i zobaczymy,
    co z tego będzie - pierwsze dostawy w tym miesiącu :>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl