PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka dzialalnosc otworzyc majac na starcie 10 000zl?

  • 1. Data: 2005-01-16 19:32:22
    Temat: Jaka dzialalnosc otworzyc majac na starcie 10 000zl?
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    Witam
    Mam 20 lat i pracuje na stacji paliw. Praca nieciekawa i za marne grosze.
    Dostalem od PZU polise posagowa wiec dysponuje kwota 10 000zl i chcialbym
    zainwestowac to w swoj prywatny interes. Ale nie wiem w co zainwestwac? Czym
    sie w ogole zajac? Handlem, uslugami??
    Dodam, ze mam wlasny samochod (opel astra) ktory bede mogl wykorzystac w
    razie czego, ponadto mieszkam 7 km od najblizszego miasta jakim jest Legnica
    (ok 100km od Wroclawia). W razie potrzeby dysponuje sporym placem i
    pomieszczeniem ktore moglbym przerobic na magazyn. Dodam, ze pierwsze
    miesiace bez zarobku nie beda mi straszne.
    Moje wyksztalcenie to technik elektryk a studiuje teraz turystyke i
    rekreacje zaocznie.

    Czy ktos ma jais pomysl na dobry interes? Jakie beda trendy na rynku? W co
    zainwestowac i czym sie zajac?
    Bardzo prosze tylko o powazne pomysly i zgory dziekuje za pomoc.
    Piotrek

  • 2. Data: 2005-01-16 19:40:47
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    a i jak by brakowalo kasy na jakas super dzilalnosc to wtedy moge wziac
    kredyt na kilka tysiecy (powiedzmy 5-7tys)

  • 3. Data: 2005-01-16 20:30:40
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 16.01.2005 Tapio <t...@g...pl> napisał/a:
    > Czy ktos ma jais pomysl na dobry interes? Jakie beda trendy na rynku? W co
    > zainwestowac i czym sie zajac?
    Wiesz, żyjemy w czasach brutalnego kapitalizmu... (sic!)
    Zastanów się sam, co lubisz robić, co możesz, co ludzie mogą kupić a Ty
    - sprzedać.
    Wydaje mi się, że gdyby ktoś miał pomysł na "złoty" interes, nie podałby
    Ci.. o ile taki pomysł istnieje.
    Ja np. noszę się od dawna z planami otwarcia antykwariatu. Niestety -
    braki funduszy uniemożliwiają mi to, mimo że mam pomysł na uczynienie z
    tego interesu dochodowego. Jeśli byłbyś zainteresowany - ale spółką -
    napisz, możemy pogadać...

    pozdrawia z głębi bolącej czaszki,
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Q: In Python, how do you create a string of random characters?