PracaGrupypl.praca.dyskusje › Comarch Krakow

  • 11. Data: 2005-01-17 21:36:11
    Temat: Re: Comarch Krakow
    Od: "Solek" <b...@u...pl>

    Czesc,
    Hm a jakich zarobkow moze spodziewac sie poczatkujacy programista a jakich
    programista z doswiadczeniem w tej firmie ?

  • 12. Data: 2005-01-17 21:45:55
    Od: JaZ <j...@U...pl>

    Solek napisał(a):
    > Czesc,
    > Hm a jakich zarobkow moze spodziewac sie poczatkujacy programista a jakich
    > programista z doswiadczeniem w tej firmie ?

    Witam.
    Prodramisci, ktorzy odbyli tam praktyki, i ktorym pozniej zaoferowano
    prace, zarabiaja 1k (nie wiem czy brutto czy netto).

  • 13. Data: 2005-01-17 21:48:41
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Ttt" <tony10@USUN_TOpoczta.fm> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy ktos wie czym sie zajmuje ta firma ??

    Jak sama nazwa wzkazuje: linie busowe z Krakowa do okolicznych wiosek (bez
    Zakopanego) i chemia gospodarcza (tanie produkty na lokalny malopolski
    rynek).

    BP, MSPANC

    szomiz
    -- --- -- --- -- ---
    pl.comp.www?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 14. Data: 2005-01-17 22:38:02
    Od: "Paweł O." <p...@p...onet.pl>

    > Witam.
    > Prodramisci, ktorzy odbyli tam praktyki, i ktorym pozniej zaoferowano
    > prace, zarabiaja 1k (nie wiem czy brutto czy netto).

    To jakis zart?

    Pawel

  • 15. Data: 2005-01-17 23:58:04
    Od: "pytajnik" <s...@g...hell>

    > To jakis zart?
    >
    > Pawel

    Jak ktos przyjmie 1k pln to pewnie dostaje. Ja znam wdrozeniowca z Comarchu,
    zarabia znacznie wiecej.

    Pytajnik

  • 16. Data: 2005-01-18 09:01:41
    Od: "Niezadowolony" <a...@o...com.pl>

    Czesc,
    Wiesz to troche dziwne, bo z tego co ja wiem to studenci na praktyce w tej
    firmie zarabiaja duzo wiecej niz Ty tutaj piszesz. Wiec nie wiem skad Ty
    taka kwote podales. No ale to Twoja sprawa.

    Pozdrawiam...

  • 17. Data: 2005-01-18 10:09:09
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 18.01.2005 Niezadowolony <a...@o...com.pl> napisał/a:

> [...]
    > firmie zarabiaja duzo wiecej niz Ty tutaj piszesz. Wiec nie wiem skad Ty
    > taka kwote podales. No ale to Twoja sprawa.

    Hmm, dziwne, bo ja poltora roku temu dostalem zblizona oferte (1200 brutto,
    oczywiscie nie umowa o prace, tylko jakas namiastka). Oraz znam conajmniej
    jedna osobe ktora w tym samym okresie zarabiala 1000 zl na reke.
    Mozliwe ze sie place poprawily.
    Albbo bardziej prawdopodobne ze na propozycje 1200 zl powinienem
    powiedziec 3000 zl, a nie zrezygnowac z oferty, no ale wyszedlem
    z zalozenie ze skoro tak mnie wycenili to ja nie chce pracowac w takiej
    firmie.

    --
    Krzysztof Krasoń

  • 18. Data: 2005-01-18 15:15:46
    Od: JaZ <j...@U...pl>

    Niezadowolony napisał(a):

> [...]
    > firmie zarabiaja duzo wiecej niz Ty tutaj piszesz. Wiec nie wiem skad Ty
    > taka kwote podales. No ale to Twoja sprawa.

    z tego co ja wiem to tam studenci nie dostaja nic za praktyke...

  • 19. Data: 2005-01-18 16:18:21
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Kiedyś byłam tam nawet na rozmowie. Wyśmiałam ich prawie, wiedząc ze mam
    uomwe o prace na czas nieokreślony zaproponowali mi umowe o dzieło..
    hehehehe.
    I tak jest podobno z Comarchem. Poniewaz mam dość dużo znajomych pośród
    informatyków i programistów, orientuje się co nieco. Comarch ogólnie rzecz
    biorąc przede wszystkim bardzo słabo płaci. Dobrze zarabia tylko góra.
    Comarch to raczej dla ludzi którzy chcą się pochwalić ze tam pracowali, bo
    fakt, firma ma mocną markę.
    Ale jako prace ... nie wiem, jak uważasz. Zalezy na czym Ci zależy, renomie,
    pracy jako takiej, pieniądzach... w Krakowie są jeszcze lepsze firmy.

  • 20. Data: 2005-01-18 16:20:50
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Znam firmy które programistą płacą jeszcze wiecej niz 3 000. Tak jak
    pisałam, Comarch słynie z cieńkich płac dla szeregowych pracowników.

    Użytkownik "Krzysztof Krasoń" <K...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:slrncupo25.cqo.Krzysztof.Krason@ennyn.dsv.agh.e
    du.pl...