PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co z tym urlopem?

  • 1. Data: 2002-03-03 21:24:38
    Temat: Co z tym urlopem?
    Od: "Marcin O." <o...@p...onet.pl>

    1 stycznia podjąłem pierwszą pracę w budowlanej firmie projektowej.
    Podpisałem umowę o pracę. Proszę napiszcie mi ile dni urlopu przysługuje mi
    w tym roku, a ile w następnym.

  • 2. Data: 2002-03-04 08:18:00
    Temat: Re: Co z tym urlopem?
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Marcin O." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > 1 stycznia podjąłem pierwszą pracę w budowlanej firmie projektowej.
    > Podpisałem umowę o pracę. Proszę napiszcie mi ile dni urlopu przysługuje
    mi
    > w tym roku, a ile w następnym.

    Wymiar urlopu zalezy do tego jaką szkołe ukończyłeś.
    Podaj dokładniejsze dane.

    Wiesiek

  • 3. Data: 2002-03-04 09:24:57
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Po pół roku możesz otrzymać 1/2 należnego urlopu za ten rok.
    Użytkownik Marcin O. <o...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a5u441$fp4$...@s...man.poznan.pl...

  • 4. Data: 2002-03-04 20:01:20
    Od: "Marcin O." <o...@p...onet.pl>

    > Wymiar urlopu zalezy do tego jaką szkołe ukończyłeś.
    > Podaj dokładniejsze dane.

    W 2001 ukończyłem studia wyższe.
    Marcin

  • 5. Data: 2002-03-04 23:14:53
    Od: "Marcin" <m...@b...com.pl>

    Dokładnie wygląda to tak:
    po sześciu miesiacach masz prawo do 10 dni urlopu
    po kolejnych 6 miesiacach kolejne 10 dni.

    Niestety w roku 2003 nie dostaniesz ani jednego dnia urlopu. Kolejny urlop w
    2004 roku w wysokości 20 dni.

    A tak na marginesie podjąłes prace w swięto?

  • 6. Data: 2002-03-05 09:00:55
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Marcin" <m...@b...com.pl> wrote in message
> [...]
    > po kolejnych 6 miesiacach kolejne 10 dni.
    >
    > Niestety w roku 2003 nie dostaniesz ani jednego dnia urlopu. Kolejny urlop

    Cos Ci sie pokrecilo, skad masz takie smieszne dezinformacje? Za 2003
    normalny urlop sie nalezy.

  • 7. Data: 2002-03-05 09:13:23
    Od: "Anna Najder" <r...@p...onet.pl>

    1 sierpnia 2002 roku dostajesz 10 dniu urlopu, 31 grudnia kolejne 10 dni
    które przysługują ci za 1 roku pracy. w dniu 1 stycznia 2003 roku
    otrzymujesz kolejny urlop w ilości 20 dni. Wybrałeś sobie najlepszy dzień na
    zatrudnienie bo 2 dni później a byłbyś miał tylko 20 dni urlopu na 2 lata!

    @nia

    Użytkownik Jacek Kr <j...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5vei4$idf$...@n...tpi.pl...

  • 8. Data: 2002-03-05 17:23:06
    Od: "Marcin O." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@b...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2004 roku w wysokości 20 dni.
    >
    > A tak na marginesie podjąłes prace w swięto?
    Dziękuję za informację. Trochę pokręciłeś lata ale zrozumiałem.W takim
    razie muszę oszczędzać bezcenne dni urlopu.
    Dokładnie pracę podjąłem 2 stycznia 2002 ale na umowie widnieje data 1
    stycznia.
    Dzięki. Marcin.

  • 9. Data: 2002-03-06 19:06:29
    Od: "Marcin O." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anna Najder" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > zatrudnienie bo 2 dni później a byłbyś miał tylko 20 dni urlopu na 2 lata!

    Dziękuję za super informacje. Tak więc nie ma co oszczędzać dni urlopowych,
    zaczynam planować swoje wakacje.
    Marcin.

  • 10. Data: 2002-03-07 17:55:37
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Dziękuję za super informacje. Tak więc nie ma co oszczędzać dni
    urlopowych,
    > zaczynam planować swoje wakacje.

    Chcialbym tylko dopisac, ze fakt, ze po 1 sierpnia Ci sie urlop nalezy, nie
    oznacza, ze pracodawca ma obowiazek na Twoje zyczenie Ci go dac w sierpniu
    czy wrzesniu. Jesli to firma budowlana, byłby idiota chyba . Da Ci wtedy,
    kiedy bedzie uwazal za stosowne - i zapewne po sezonie, czyli w listopadzie.

    Wojtek