PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv i list....

  • 1. Data: 2002-03-03 15:44:12
    Temat: cv i list....
    Od: Descartes <a...@i...pl>

    witam
    mam pytanie - czy jezeli w ofercie na necie jest napisane: Prosimy o
    przesy?anie pe?nej wersji c.v. z dopiskiem... ; i wogole w przypadku
    wysylania swych danych przez inet powinienem dolaczac do listu pliki z
    zyciorysem i cv, czy umieszczac je w trsci listu? a takze, co
    dokladnie oznacza pelna wersja cv? w takim wypadku nie powinienem
    dolaczac listu motywacyjnego? cv to spis faktow, a list motywacyjny
    opisuje pracownikowi jakm czlowiekiem sie jest.... dobrze to rozumiem?
    pozdrawiam
    Descartes

    ----------------------
    Dancing with the Sword
    ----------------------

  • 2. Data: 2002-03-04 23:40:24
    Temat: Re: cv i list....
    Od: Krzysztof Krajewski <tede@techsmar_wytnij_.tychy.pl>

    Dnia Sun, 03 Mar 2002 16:44:12 +0100, Descartes <a...@i...pl>
    napisał(a):

    >cv to spis faktow, a list motywacyjny opisuje pracownikowi jakm
    >czlowiekiem sie jest.... dobrze to rozumiem?

    pracownikowi?
    Niezupelnie, list motywacyjny pisze kandydat na dane stanowisko do
    ewentualnego przyszlego pracodawcy motywujac chec podjecia wlasnie u
    niego pracy. W takim liscie wiec zaczynasz od tego, skad dowiedziales
    sie o ofercie pracy i dlaczego na nia odpowiedziales :-) Mozesz swoje
    wyjasnienia poprzec stosownym komentarzem dt. swoich kwalifikacji i
    umiejetnosci, z tym ze staraj sie nie przepisywac tego co juz
    umiesciles w cv. Ogolnie mowiac starasz sie zachecic do zainicjowania
    pierwszego kontaktu (czyt. rozmowy kwalifikacyjnej), na ktorej juz
    bedziesz sie mogl w pelni wykazac :-) List motywacyjny nie powinien
    wiec byc dluzszy niz 1-2 strony.

    Serdecznie pozdrawiam
    TeDe

  • 3. Data: 2002-03-05 02:03:13
    Od: Descartes <a...@i...pl>

    On Tue, 05 Mar 2002 00:40:24 +0100, Krzysztof Krajewski
    >pracownikowi?
    oczywiscie mialem na mysli pracodawcy:))))
    >Serdecznie pozdrawiam
    >TeDe
    dzieki za odpowiedz
    pozdrawiam