PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie w wawie są biura, które ...

  • 1. Data: 2002-03-03 13:04:52
    Temat: gdzie w wawie są biura, które ...
    Od: "piotras" <p...@b...gnet.pl>

    czesc
    ... organizują prace sezonowe, w okresie wakacji w EUROPIE (Holandia,
    Norwegia, ew. Anglia)

    Szukam biur które pośredniczą czy organizują w jaki kolwiek spsób legalną
    pracę w Europie , załatwiają pracodawców ...i NIE są to firmy które
    organizuja prace typu Work & Travel w Ameryce !!!

    Bardzo wielki dzięki dla Tych którzy mogli by coś doradzić , wskazac
    podpowiedziec

    pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2002-03-06 12:34:31
    Temat: Re: gdzie w wawie są biura, które ...
    Od: "Viking" <v...@n...alcanet>

    Jeśli jesteś studentem dziennym , to popytaj w Columbusie . Biuro mieści się
    w Rivierze przy skrzyżowaniu Trasy Łazienkowskiej z Waryńskiego .
    Byłem tam , pytałem o robote na farmach w Anglii w czasie wakacji .
    Odpowiedź : lista na ten okres została zamknięta w listopadzie . Ale są
    jakieś szanse na załapanie się do pracy od kwietnia i w innych
    niewakacyjnych terminach .

    --
    Wojtek GG2388608