PracaGrupypl.praca.dyskusje › 10 miesiecy do emerytury i chca mnie zwolnic

  • 1. Data: 2002-03-03 12:03:25
    Temat: 10 miesiecy do emerytury i chca mnie zwolnic
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    Witam!
    Jak to jest bo nie jestem zorientowana w temacie - zostalo mi 10 miesiecy do
    emerytury (lata mam wypracowane - kwestia wieku emerytalnego). Aktualnie
    jestem na zwolnieniu lekarskim- dowiedzialam sie, ze jak wroce do zakladu
    pracy pracodawca przugotowal wypowiedzenie, umowe mam podpisana na czas
    nieokreslony. CZytalam cos kiedys o okresie ochronnym, jak to jest
    dokladnie? Gdzie w sieci znajde szczegolowe informacje?

    Z gory dziekuje za pomoc
    Klotka

  • 2. Data: 2002-03-03 13:17:21
    Temat: Re: 10 miesiecy do emerytury i chca mnie zwolnic
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    wcale_nie <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > nieokreslony. CZytalam cos kiedys o okresie ochronnym, jak to jest
    > dokladnie? Gdzie w sieci znajde szczegolowe informacje?

    http://www.pip.gov.pl -> tam beda adresy, telefony PIP, trzeba znalesc
    najblizsza sobie i tam pojsc/zadzownic pogadac sobie z prawnikiem od prawa
    pracy. Nic nie kosztuje, beda na pewno wiedzieli o co wypytac, zeby uwzglednic
    wszystkie okolicznosci dotyczace dokladnie Twojego przypadku.

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2002-03-03 13:36:07
    Od: "Ilona" <i...@...pl>

    kodeks pracy Art. 39. Pracodawca nie może wypowiedzieć umowy o pracę
    pracownikowi, któremu brakuje nie więcej niż 2 lata do osiągnięcia wieku
    emerytalnego, jeżeli okres zatrudnienia umożliwia mu uzyskanie prawa do
    emerytury z osiągnięciem tego wieku.
    - chyba ze masz prawo do renty inwalidzkiej albo zakład jest w stanie
    upadlosci lub likwidacji
    poszperaj np. w www.prawo.hoga.pl
    albo www.gazeta.pl
    pozdrawiam