PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co wybrać hmmm mam dylemat ??

  • 1. Data: 2004-06-30 16:23:24
    Temat: Co wybrać hmmm mam dylemat ??
    Od: "deejay" <d...@i...pl>

    Witam
    Mam wbrew pozorom banalne pytanie ale moze czyjas sugestia mi pomoze. Co
    wybrac prace jako przedstawiciel handlowy w citybanku czy w futuro ???
    Bo ja juz sam nie wiem

    Pozdrawiam i dzieki

  • 2. Data: 2004-06-30 19:38:55
    Temat: Re: Co wybrać hmmm mam dylemat ??
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "deejay" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam wbrew pozorom banalne pytanie ale moze czyjas sugestia mi pomoze. Co
    > wybrac prace jako przedstawiciel handlowy w citybanku czy w futuro ???

    a znasz perfekcyjnie produkty banku czy firmy z sektora IT ?

    ps. niezwykle drażniący jest niekompetentny [nie znający produktu swojego i
    konkurencji] handlowiec - nigdy u niego niczego nie kupię

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2004-06-30 19:55:42
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Piotr Żebrowski] - 2004-06-30 21:38:

    > a znasz perfekcyjnie produkty banku czy firmy z sektora IT ?

    Skoro pyta to perfekcyjnie ani jedno ani drugie. Inaczej nie było by
    tematu. Biorąc pod uwagę różnicę w ofercie trudno mi sobie wyobrazić że
    i jedno i drugie wyjątkowo perfekcyjnie.
    Moja sugestia bank bo internetu w sektorze futuro w Lublinie za dużo już
    nie nasprzedajesz.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 4. Data: 2004-06-30 19:59:14
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Pe.Ka] - 2004-06-30 21:55:

    > Moja sugestia bank bo internetu w sektorze futuro w Lublinie za dużo już
    > nie nasprzedajesz.

    To oczywiście do didżeja :)

  • 5. Data: 2004-06-30 21:36:36
    Od: "deejay" <d...@i...pl>