PracaGrupypl.praca.dyskusje › Irlandia, Dublin

  • 1. Data: 2004-06-30 15:44:10
    Temat: Irlandia, Dublin
    Od: "RomeY" <r...@o...pl>

    Witam,
    mam pytanie czy jako student ze znajomością angielskiego znajdę w Dublinie
    jakąś pracę dla siebie i gdzie jej ewentualnie szukać, czy opłaca mi się tam
    lecieć skoro jest tam aż tylu Polaków?

  • 2. Data: 2004-06-30 17:55:41
    Temat: Re: Irlandia, Dublin
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

> [...]
    > jakąś pracę dla siebie i gdzie jej ewentualnie szukać, czy opłaca mi się

    jesli faktycznie znasz jezyk to moze jedz dalej w wyspe - cork, galway
    (puby), moze killarney, letterkeny...

    kor_nick

  • 3. Data: 2004-06-30 18:38:10
    Od: "KAROLKA" <b...@y...co.uk>

    mam ten sam problem bo tez myslalam zeby jechac do dublina ale wydaje mi sie

    ze teraz w wakacje jest tam max polakow, chociaz z drugiej strony jesli znasz
    angielski i bedziesz uparcie szukal to chyba musisz cos znalezc

  • 4. Data: 2004-07-01 12:51:31
    Od: "Shane MacGowan" <m...@h...com>

    "grzes100" <g...@o...pl> wrote in message
    (...)

    > Ja mam troche inne pytanie: jako ze powaznie rozwazam mozliwosc pracy
    > w Dublinie w IT chcialbym sie dowiedziec od osob tam mieszkajacych,
    > ile trzeba zarabiac zeby zyc tam na poziomie porownywalnym z zyciem
    > za, powiedzmy, 5000 z? miesi?cznie w Warszawie?

    rocznie 35k+, Dublin jest strasznie drogi.

    Pozdrawiam,

    Shane