PracaGrupypl.praca.dyskusje › Masz CV do poprawienia? Wyslij je do mnie!

  • 1. Data: 2004-06-30 20:15:39
    Temat: Masz CV do poprawienia? Wyslij je do mnie!
    Od: "Literka" <l...@v...pl>

    Oferta? CV? List motywacyjny? Podanie? Wypracowanie?

    Poprawie Twoj styl i gramatyke. Skroce tekst. Sprawdze kolejnosc zdan
    i podzial na akapity. Otrzymasz profesjonalny dokument, ktory bez wstydu
    pokazesz ludziom.

    Jedno spojrzenie wystarczy, zeby ocenic Twoje CV. Nie chcesz trafic
    do kosza? Pozwol dzialac panu Literce.

    1. Przygotuj dokument Word najlepiej jak potrafisz.
    2. Wyslij go do mnie na adres l...@v...pl
    3. Poznasz cene i termin realizacji.
    4. Wynagrodzenie przelej na konto w mBanku.
    5. Otrzymasz poprawiony dokument.

    Szybko i dyskretnie. Ceny od 10 zl.

    Pan Literka
    l...@v...pl

  • 2. Data: 2004-06-30 20:25:09
    Temat: Re: Masz CV do poprawienia? Wyslij je do mnie!
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Literka [Wed, 30 Jun 2004 22:15:39 +0200]:

    > Szybko i dyskretnie. Ceny od 10 zl.

    Szybko i dyskretnie -- to chyba fajnie. Tanio -- to tez fajnie.
    A co z profesjonalizmem? Jakies doswiadczenie moze masz czy cos
    podobnego? Kwalifikacje? Czy tylko uwazasz ze potrafisz?

    > Pan Literka

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 3. Data: 2004-06-30 20:46:01
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Literka" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Poprawie Twoj styl i gramatyke. Skroce tekst. Sprawdze kolejnosc zdan
    > i podzial na akapity. Otrzymasz profesjonalny dokument, ktory bez wstydu

    Jak masz problemy z delimiterem i znakami diakrytycznymi, to masz
    czelność proponować jakąś usługę wymagającą większego
    zaangażowania?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2004-07-01 12:06:05
    Od: "Literka" <l...@v...pl>

    Trzem osobom, ktore jako pierwsze odpowiedza na moje ogloszenie,
    poprawie CV bezplatnie. Oferta dotyczy osob obecnych na liscie co najmniej
    od miesiaca. Chcialbym w zamian uzyskac rekomendacje na grupie.

    Mam wyksztalcenie wyzsze humanistyczne. Pracuje na uczelni.
    Bycie panem Literka traktuje jako hobby. Bardzo lubie poprawiac teksty.

    Pozdrawiam grupowiczow,

    Pan Literka
    l...@v...pl

  • 5. Data: 2004-07-01 12:33:36
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

> [...]
    >
    > Mam wyksztalcenie wyzsze humanistyczne. Pracuje na uczelni.
    > Bycie panem Literka traktuje jako hobby. Bardzo lubie poprawiac teksty.

    Panie Literko hobby to takie cos co kosztuje, a nie przynosi zyski, moze
    popraw ze 1000 cv ( w ramach hobby) a jak uzyskasz pozytywne rekomendacje
    zajmiesz sie tym zawodowo.
    p.s. zmien pana literke na pana korektora , wtedy mniej przedszkolakow
    bedzie pisac...
    --
    Wujek dobra rada