PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop

  • 1. Data: 2004-06-30 14:09:26
    Temat: Urlop
    Od: "luk" <l...@w...pl>

    Witam.
    Moze ktos mi pomoże bo czytam archiwum i kodeks pracy i juz zglupialem bo
    kazdy co innego pisze.
    Oto moja sytuacja:
    Rozpoczalem pierwsza prace (po studiach)23 czerwca 2003.W lutym
    wykorzystalem 10 dni urlopu. Do tej chwili kolejne 5 dni.Ile przysluguje mi
    jeszcze urlopu do konca 2004 r.?? 5 czy 15 dni.???

  • 2. Data: 2004-06-30 15:21:44
    Temat: Re: Urlop
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "luk" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mi
    > jeszcze urlopu do konca 2004 r.?? 5 czy 15 dni.???

    Tylko 5 dni.

    Pozdrawiam

    wa

  • 3. Data: 2004-07-02 17:34:43
    Od: "Aniołek" <a...@w...pl>

    > moim zdaniem 15 ,bo za 2003 -10 dni (pracownik podejmujacy prace po raz
    pierwszy , w roku kalendarzowym, w którym podjął pracę, uzyskuje prawo do
    urlopu z upływem kazdego miesiąca pracy, w wymiarze 1/12 wymiaru urlopu
    przysługujacego mu po przepracowaniu roku.art 153).Prawo do kolejnych
    urlopów pracownik nabywa w kazdym nastepnym roku-2004 r- 20 dni.

  • 4. Data: 2004-07-02 18:11:00
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Aniołek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > urlopu z upływem kazdego miesiąca pracy, w wymiarze 1/12 wymiaru urlopu
    > przysługujacego mu po przepracowaniu roku.art 153).

    Niestety, nie masz racji i udzielasz błędnych wyjaśnień.
    To, co piszesz, obowiązuje pracowników, którzy podejmują pierwszą pracę
    począwszy od 2004 r., a autor postu wstępnego podjął pracę w 2003 r.

    Pozdrawiam

    wa