PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-12-17 21:35:17
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak jest, uważam, że to żadna sztuka. Równowaga rynkowa
    > jest zapewniona teraz, ale była również zapewniona w PRL-u
    > zanim jeszcze władza zaczęła ulegać naciskom swojej "klasy robotniczej"
    > na życie ponad stan (np. za Gomułki), a w takich krajach jak
    > Czechosłowacja, czy NRD była zapewniona prawie cały czas.

    > I patrzę co się dzieje. Jeśli towary leżą w magazynach niesprzedane,
    > to dochodzę do wniosku, że "przestrzeliłem" i trochę obniżam.
    > Jeśli pojawiają się kolejki przed sklepami, to znowu podwyższam.
    > I tak metodą prób i błędów osiągam cenę równowagi.

    Przykro mi bardzo, ale jesteś w błędzie. Dokładnie tak, jak Ty myśleli
    komunistyczni aparatczycy - wystarczy trochę podłubać przy wskaźnikach,
    tu postawić fabryczkę, załatwić wszystko przez zjednoczenie,
    parametrycznie, od góry. Czy Ty człowieku do k. nędzy nie pamiętasz jak
    było, czy ktoś Ci bzdetów naopowiadał?