PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-12-17 23:25:12
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Lato wrote:

    > I patrzę co się dzieje. Jeśli towary leżą w magazynach niesprzedane,
    > to dochodzę do wniosku, że "przestrzeliłem" i trochę obniżam.
    > Jeśli pojawiają się kolejki przed sklepami, to znowu podwyższam.
    > I tak metodą prób i błędów osiągam cenę równowagi.

    Mowisz oczywiscie na przyklad o przemysle ciezkim lub produkcji
    mikroprocesorow? Bo jezeli myslisz o jakiejs dziedzinie gdzie wejscie
    nowych uczestnikow nie wiaze sie ani z regulacjami panstwa (tfu!), ani z
    bardzo wysokimi kosztami lub wysoko specjalizowana wiedza to jestes w
    stanie ustalic te cene rownowagi tylko CHWILOWO. No chyba, ze wogole nie
    ma popytu - wtedy cena do pewnego momentu moze byc dowolna. Coz, prawa
    wolengo i nieskrepowanego rynku ;).

    Flyer