PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Mon, 2 Dec 2002 18:24:27 +0100

    Użytkownik "Artur Lato" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:asg4br$goi$1@news.onet.pl...
    > Po pierwsze, jeśli chcesz wiedzieć, to nie jestem (i nigdy nie byłem)
    > żadnym "zwolennikiem socjalizmu", tylko co najwyżej kimś bardzo
    > rozczarowanym kapitalizmem (zwłaszcza w obecnym polskim wydaniu).
    > I całe to moje pisanie ma na celu nie udowadnianie, że socjalizm
    > jest lepszy, tylko zastanawianie się, czy nie dałoby się kapitalizmu
    > tak zmienić, żeby rzeczywiście był bezapelacyjnie lepszy
    > od socjalizmu. Bo co z tego, że pod wieloma względami jest lepszy,
    > jeśli w najważniejszych dla zwykłych ludzi sprawach (brak pracy,
    > przestępczość) jest dużo gorszy.
    Oooo gdzie mam się podpisać? Pod tym obydwiema rekami mogę. Kurde nikt nie
    przewidział miejsc na podpisy :(

    > Bo jako niepoprawny optymista nie tracę nadziei, że tym razem
    > zrozumiałeś, że celem tego proponowanego przeze mnie
    > zniechęcania ludzi do pracy jest zachęcanie, żeby dzielili się
    > nią z innymi, zwłaszcza z tymi, którzy nie mają jej w ogóle,
    > a przez to i środków do życia.
    No pod tym też bym się popisał, ale oświeć mnie proszę jak byś to zrobił w
    praktyce?

    Ja dodam jeszcze tylko, im więcej ludzi na ulicy i bez pracy tym mniej
    produktów sprzedadzą, bo ludzie nie będą mieli za co ich kupić, a co za tym
    idzie mnie zarobią i większe trzeba będzie ściągać podatki, aby tym ludziom
    bez środków pomóc. To działa w obie strony. Problem jednak na tym, iż nasi
    kapitaliści za wszelką ceną chcieli by się dorobić fortun w rok, nawet
    kosztem tysięcy głodujących... ale to już zupełnie inne historia.

    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!