PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: "Artur Lato" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Fri, 29 Nov 2002 23:03:02 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@kat03182038.visp.energis.pl

    Użytkownik Paweł Pollak <s...@m...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:as64ih$kan$...@c...magma-net.pl...
    [...]
    > Czy koledzy socjaliści mogą odpowiedzieć mi na pytanie, dlaczego razi was
    > "marnotrawstwo" 50 mln złotych, ale nie razi marnotrawstwo 11-krotnie
    > wyższej kwoty. Zwłaszcza, że w tym pierwszym przypadku "zaoszczędzonych"
    > pieniędzy i tak nigdy nie zobaczycie, a w tym drugim albo zostałyby one
    > bezpośrednio w waszej kieszeni albo poszły na drogi, sądy czy służbę
    > zdrowia, czyli na rzeczy, z których bezpośrednio korzystacie.

    Z tego samego powodu z jakiego razi mnie wyłudzanie
    ostatnich pieniędzy od bezrobotnych przez "firmy krzaki"
    za obietnicę załatwienia pracy za granicą, chociaż dotyczy
    to innych ludzi i nie moich pieniędzy, bo ja sam nic na tym
    nie straciłem,
    natomiast nie razi mnie to, że za moje podatki leczą się
    inni ludzie (chociaż ja na szczęście jestem zdrowy), żywione
    są dzieci w domach dziecka (na pewno nie moje), itp.
    Ale jeśli chodzi konkretnie o górników, to uważam,
    że nadal można im płacić, tylko żądać za to wykonywania
    bardziej pożytecznej pracy, np. budowania autostrad.

    Pozdrawiam
    Artur