PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sądzicie o wykształceniu? :) › Re: Co sądzicie o wykształceniu? :)
    From: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co sądzicie o wykształceniu? :)
    Date: Thu, 8 May 2003 15:59:24 +0200

    W wolnej burzy wypowiedzi przedstawionej w :b9dccq$g1g$...@i...gazeta.pl,
    Arrival <a...@w...pl> wyrazil co nastepuje:
    > Witam!
    > mial problemow tylko glownie o stosunek ludzi do takiej osoby...
    > Wydaje mi sie, ze nikogo nie beda obchodzily moje wysokie srednie
    > ocen jeszcze z czasow kiedy "chodzilem" do szkoly bo jesli nie bede
    > mial sredniego wyksztalcenia to od razu z uprzedzeniem bedzie patrzyl
    > na mnie jak na matola :(... I teraz juz sam nie wiem co mam zrobic...
    > Czy wziasc sie do pracy i miec juz zapewniana przyszlosc czy meczyc
    > sie jeszcze 6 lat razem ze studiami i potem meczyc sie z szukaniem
    > zajecia :(

    Zajmij sie rpaca i ewentualnie swoja firma ale skoncz liceum i potem zrob
    studia - ewentualnie wieczorowe albo cos takiego. POmiedzy liceum a stuiami
    mozesz zawszez robic sobie przerwe jakas. Nie chodzi o to zebys olewal zawod
    dla studiow, po porstu postaraj sie to jakos pogodzic, wyksztalcenie ci sie
    rpzyda, chociazby przy jakis negocjacjach z partnerami kotrzy beda na to
    patrzec - jezeli jestes dobry i tak spokojnie sobie poradzisz. BTW
    ewentualen studia to nie tylko papierek ale tez kontakty itp , ktore moge
    sie potem przydac.

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/