PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sądzicie o wykształceniu? :) › Odp: Co sądzicie o wykształceniu? :)
  • Data: 2003-05-08 14:10:42
    Temat: Odp: Co sądzicie o wykształceniu? :)
    Od: "michał t" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Azathoth napisał:

    > - szybciej znajdzie zatrudnienie osoba z srednim wyksztalceniem niz z
    > wyzszym [mowie caly czas u urzedzie pracy!] ludzie z wyzszym maja duze
    > klopoty ze znalezieniem pracy.. zalezy to jeszcze oczywiscie od
    > miasta/wsi/itp..
    > Odpowiedz jest prosta potrzeba wiecej ludzi do prac fizycznych itp niz
    > na kierownicze stanowiska, administracyjno biurowe.

    taki subtelny fakcik... : osoba z wyższym wykształceniem ma też średnie
    wykształcenie(może pracować jako kierownik i jako Podajcegła)....
    Wg mnie sprawa jest prosta:
    matura koniecznie!
    studia rozpocząć raczej(jeśli ci bardzo nie zależy to wybierz cos luźnego na
    polibudzie)....
    Skupić się na rozwijaniu firmy. Studia(szczególnie w późniejszych latach)
    raczej nie muszą zabierać wiele czasu (przeciez nie chcesz ich skończyć
    śpiewająco) - z tego co przeczytałem to poradzisz sobie bez problemu.

    Powodzenia !!
    Oby więcej JUPPIES ;-) .........