PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sądzicie o wykształceniu? :) › Re: Co sądzicie o wykształceniu? :)
  • Data: 2003-05-08 17:23:26
    Temat: Re: Co sądzicie o wykształceniu? :)
    Od: Azathoth^ <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-05-08 17:49, Użytkownik Krzysztof Bajorek napisał:
    > Witam.
    > Uważam że kolega przegina pałe !!! i chyba z racji tego że "dostanie" dobrą
    > pracę za kilka tyś zł mu po prostu odbiło.
    Odbilo? ze sie spytal innych o zdnie to odrazu odbilo???
    No tak teraz tak robota jest
    > tysiace lec alezy sie do góry brzuchem bo to robota zdalna od czasu do czasu
    > sie cos zrobi
    -widze ze masz duze pojecie o zdalnej pracy w IT :)
    ziekawe czy twoj pracodawca czyta ta grupe.... heeh:)

    > Powiem tak pracuje w dużej firmie informatycznej
    - a to jakas wyzszosc ze firma jest duza???

    i ofert od osób bez studiów
    > albo w trakcie nie rozpatrujemy :)).
    a naco patrzycie jesli mozna? tylko na studia?? to wysle wam CV:) tylko
    powiedz gdzie:) wlasnie jestem na kolejnych zeby sie rozwijac...:)

    > Oczywiście ze
    > doswiadczenie i umiejetnoisci sa bardzo wazne
    dobrze ze to zywazyles....

    ale ludzi takich jak ty sa
    > obecnie tysiace
    czy ty wiesz co piszesz???
    i majad do wyboru osoby o takich samcyh umiejeetnosciach
    > wybiore bez wachania z wyksztalceniem
    tu masz wyjatkowo racje jesli maja takie same kwalifikacje a jeden ma
    dodatkow studia to pewnie ze tego sie wybierze.

    nie mowia juz o tym ze z wyszżym
    > wyjksztalceniem zarobki są odpowiednio wyzsze.
    Gdzie? chyba za kmuny w prlu..........

    > Przemyśl dobrze swoje posunięcie - czy bedzie warto???

    tak przemysl i przeczytaj dokladnie listy

    Mam propozycje!
    Zrobimy ankiete... teraz szkola i olac prace? czy teraz praca i pozniej
    szkola!
    Ja stawiam na prace teraz a potem szkola.. na razie praca 1 szkola 0
    czekam z zaciekawieniam na dalsze opinie:)
    ciekawy temat sie rozwinkol:)
    1:0
    --
    Szukaj swiatla w ciemnosci niech Flash oswietla Ci droge..
    http://www.actionscript.prv.pl Actionscript Polska-Lodz Filip Gocek