PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sądzicie o wykształceniu? :) › Re: Co sądzicie o wykształceniu? :)
  • Data: 2003-05-15 18:51:47
    Temat: Re: Co sądzicie o wykształceniu? :)
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witam!
    >
    > Piszę tu bo mam pewien dylemat. Chodzi o to iż nie wiem co mam zrobić ze
    > szkołą :). Mam taką sytuację, że jestem w z tego co słyszałem najlepszym
    > liceum w powiecie :), a co za tym idzie troche nauki jest :). Wyniki mam

    Może mój przykład pomoże Ci w decyzji :-)

    W szkole średniej miałem średnią 4.9 pracę dyplomową obroniłem na 6.0. Rok temu
    z bardzo dobrym wynikiem skończyłem studia na AGH. I myślisz że ktoś to
    docenił? Do dzisiaj nie znalazłem pracy. I nie znajdę, ponieważ nie mam
    doświadczenia.

    Ty masz okazję zdobyć doświadczenie i pieniądze. I wierz mi że jak będziesz
    właścicielem dobrze prosperującego przedsiębiorstwa nikt nie będzie Cię pytał o
    wykształcenie.

    Rada na koniec: postaraj się zdać maturę żeby nie zaczynać wszystkiego od nowa.
    Na studia przyjdzie czas jak się dorobisz.

    pozdrawiam
    Rafael