PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co na stanowisku asystenka jest potrzebne

  • 21. Data: 2004-08-06 09:51:51
    Temat: Re: Co na stanowisku asystenka jest potrzebne
    Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl>

    macko42 wrote:

    > izynier od dokumentacji - ble ;)
    reakcja taka sama jak "moich" programistow... :)

    > jaka dokumentacje masz na mysli? techniczna? specyfikacje?
    > watpie czy tego mozna sie nauczyc w miesiac (bez wczesniejszego
    > przygotowania).

    mozna mozna... tylko trzeba chciec:P i uczyc sie nowego

    Iza

  • 22. Data: 2004-08-06 10:19:23
    Od: "macko42" <m...@W...gazeta.pl>

    > mozna mozna... tylko trzeba chciec:P i uczyc sie nowego

    naprawde potrafisz zrobic porzadna dokumentacje techniczna po miesiacu
    nauki bez wczesniejszego przygotowania? I piszesz tez specyfikacje?
    Jestes bardzo zdolna ...
    Moze napisz krotko jak Twoim zdaniem taka dokumentacja wyglada (tak zebysmy
    wiedzieli czy "jestesmy na tej samej stronie").

  • 23. Data: 2004-08-06 10:32:28
    Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl>

    macko42 wrote:

> [...]
    > Moze napisz krotko jak Twoim zdaniem taka dokumentacja wyglada (tak
    > zebysmy wiedzieli czy "jestesmy na tej samej stronie").

    ech ja jestem po studiach informatycznych... tyle ze nie chce programowac bo
    idzie mi to wyjatkowo marnie.
    wiec ja jestem w stanie pisac dok.techniczna po miesiacu. oczywiscie przy
    wspoludziale programistow:)

    Iza

  • 24. Data: 2004-08-06 11:07:03
    Od: "macko42" <m...@W...gazeta.pl>

    > ech ja jestem po studiach informatycznych...

    no tak, teraz jasne. z tym moge sie zgodzic.
    oczywiscie, mozna by sie zastanawiac czy pewnych rodzajow dokumentacji
    (np. diagramy UML - to tez dokumentacja, czy specyfikacja funkcjonalna)
    nie powinni _tworzyc_ ludzie, ktorzy przesli pewna sciezke (wlaczajac w to
    programowanie), ale to chyba temat na inna grupe. Zreszta _tworzenie_ a
    dokumentowanie (spisywanie) to tez moze byc roznica

    milej zabawy w papierkach ;)

    M.

  • 25. Data: 2004-08-06 11:08:11
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Izza" <i...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > idzie mi to wyjatkowo marnie.
    > wiec ja jestem w stanie pisac dok.techniczna po miesiacu. oczywiscie przy

    Napisz proszę więcej szczegółów, jak wygląda taka dokumentacja. Też jestem
    ciekawa:) I też jestem po studiach informatycznych.

    Pozdrawiam,
    Magda

  • 26. Data: 2004-08-06 15:15:44
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > idzie mi to wyjatkowo marnie.
    > wiec ja jestem w stanie pisac dok.techniczna po miesiacu. oczywiscie przy

    Droga Izzo :))
    To teraz jestesmy w domu. Jesli siedzisz w zespole i klepiesz dokumentacje
    to ty nie jestes niczyja asystenka tylko zwyklym czlonkiem zespolu. W kazdej
    firmie siedza ludzie od dokumentacji - to oczywiste i oni sa rownoprawnymi
    czlonkami zespolu developerskiego. Wiec nazywanie cie 'asystenka' raczej
    jest niepoprawne. Nikomu nie asystujesz, nikomu nie pomagasz tylko
    wykonujesz wlasna prace. A ze ta praca to praca zespolowa, jest faktem i tak
    jest wszedzie.

    Tomek

  • 27. Data: 2004-08-13 09:13:36
    Od: Bartosz Grzesiak <b...@g...pl>

    > Pewnie tak, ale znajdz mi kogos kto umie administrowac Oracle'm bo ma takie
    > hobby ??? Znasz jakiegos kierowce autobusu-hobbiste ??
    >
    > Tomek
    Powiem tak... ja znam kierowce autobusu hobbiste.
    Tak sobie śledzę ten wontek i tak sobie myślę:

    Może firma potrzebuje specjalistę który to napisze program w (C++/Java)
    dzialający na systemie (Windows/UNIX) do zarządzania bazą (SQL/Oracle)?
    No i oczywiscie bedzie sefregowal poczte, odbieral telefony, porzadkował
    i poprawiał dokumentacje techniczną napisaną przez specjalistów
    zatrudniocnych w firmie bo przecież oni nie wiedzą jak to się robi...

    A może świat zwriował i trzeba mieć profesora by sprzątać biur
    prezesa firmy...

    Natomiast nie przeszkadza to nikomu że to twoje hobby, wręcz przeciwnie
    bedziesz chciał mniej pieniązków bo to lubisz...

    Pozdrawiam
    Bartosz

  • 28. Data: 2004-08-13 09:18:44
    Od: Bartosz Grzesiak <b...@g...pl>

    On Wed, 04 Aug 2004 13:43:29 +0200, ZygZag wrote:

    > rozumiem, że ty od razu zostałeś dyrektorem d.s...(jakichś tam) i nigdy nie
    > przechodziłeś (i w ogóle nikt nie przechodzi przecież, prawda?) ścieżką:
    > asystent, ktoś tam ktoś tam...(...) manager --> dyrektor?
    > a na stanowisku asystentka wcale nie zdobywa się umiejętności potrzebnych
    > potem w danym "temacie" czy potem na "wyższym" stanowisku.... ?

    Ja przeszedłem i co? Zabrakło pleców bo sekretarka została
    kierowniczką a asystenci nadal asystentami... to co mówisz to bajka dla
    grzecznych ludzi by zatrzymac ich w firmie. Wyższe stanowiska zajmuja
    ludzie którzy się nie stawiają i zawalają robotę czyli tacy którzy
    nie zagrożą przełożonemu.

    Co do reszty nie mam zastrzeżeń, choć "znajomość" może mieć różne
    znaczenia

    Pozdrawiam
    Bartosz