PracaGrupypl.praca.dyskusje › Premia uznaniowa i ZUS

  • 1. Data: 2004-08-03 16:09:44
    Temat: Premia uznaniowa i ZUS
    Od: "Pan Adam" <a...@k...pl>

    Witam,
    czy pracodawcy opłaca się wypłacanie części wynagrodzenia
    w formie premii uznaniowej ze względu na nieodprowadzanie
    od tej części składki na ZUS?

    Czy jest to dla niego wygodne tylko_i_wyłącznie ze względu
    na możliwość obcięcia pracownikowi pensji?

    Z góry dziękuje za odpowiedź

    Adam Zajączkowski

  • 2. Data: 2004-08-03 16:26:37
    Temat: Re: Premia uznaniowa i ZUS
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Pan Adam] - 2004-08-03 18:09:

    > czy pracodawcy opłaca się wypłacanie części wynagrodzenia
    > w formie premii uznaniowej ze względu na nieodprowadzanie
    > od tej części składki na ZUS?

    Może ja czegoś nie wiem ale od kiedy od premii uznaniowej się składki
    nie płaci?

    > Czy jest to dla niego wygodne tylko_i_wyłącznie ze względu
    > na możliwość obcięcia pracownikowi pensji?

    A to to na pewno :)

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 3. Data: 2004-08-03 20:44:58
    Od: "Pan Adam" <a...@k...pl>

    Pe.Ka napisał:
    >Może ja czegos nie wiem ale od kiedy od premii uznaniowej się składki
    >nie płaci?

    Dzięki... pytałem bo nie wiedziałem :)

    Adam Zajączkowski

  • 4. Data: 2004-08-04 20:34:26
    Od: "Pan Adam" <a...@k...pl>

    Pe.Ka napisał(a) w wiadomości:
    >Może ja czegos nie wiem ale od kiedy od premii uznaniowej się składki
    >nie płaci?

    Pytałem właśnie dlatego że nie wiedziałem, dzięki za odp :)

    Adam Zajączkowski