PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo na stanowisku asystenka jest potrzebne › Re: Co na stanowisku asystenka jest potrzebne
    From: Bartosz Grzesiak <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co na stanowisku asystenka jest potrzebne
    Date: Fri, 13 Aug 2004 11:13:36 +0200

    > Pewnie tak, ale znajdz mi kogos kto umie administrowac Oracle'm bo ma takie
    > hobby ??? Znasz jakiegos kierowce autobusu-hobbiste ??
    >
    > Tomek
    Powiem tak... ja znam kierowce autobusu hobbiste.
    Tak sobie śledzę ten wontek i tak sobie myślę:

    Może firma potrzebuje specjalistę który to napisze program w (C++/Java)
    dzialający na systemie (Windows/UNIX) do zarządzania bazą (SQL/Oracle)?
    No i oczywiscie bedzie sefregowal poczte, odbieral telefony, porzadkował
    i poprawiał dokumentacje techniczną napisaną przez specjalistów
    zatrudniocnych w firmie bo przecież oni nie wiedzą jak to się robi...

    A może świat zwriował i trzeba mieć profesora by sprzątać biur
    prezesa firmy...

    Natomiast nie przeszkadza to nikomu że to twoje hobby, wręcz przeciwnie
    bedziesz chciał mniej pieniązków bo to lubisz...

    Pozdrawiam
    Bartosz