PracaGrupypl.praca.dyskusjeChwila refleksji nt pracownikow.. › Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
  • Data: 2004-10-01 19:56:06
    Temat: Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    Od: "mangha" <R...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl> napisał
    w wiadomości news:cjk23o$unq$1@opal.icpnet.pl...

    > Gdzieś z głębi "mangha" <R...@t...pl> wypłynęło z pasją:

    > To nie jest kwestia mojego wyobrażenia, ale przyczyn, które skłoniły tych
    > ludzi do takiego zachowania, bo na to pytanie odpowiadałem ;). I wyobraź
    > sobie, jakby Ci było głupio, gdyby tamta pierwsza praca nie wypaliła i z
    > podkulonym ogonem zwracasz się do pracodawcy, którego ofertę wcześniej
    > zlekceważyłeś...
    Zupełnie nie wiem, co masz na myśli. Z jakim podkulonym ogonem, o czym Ty w
    ogóle mówisz? Nie lekceważę ofert pracy, na które odpowiadam. Dlaczego miało
    by mi być głupio z powodu poszukiwania pracy i wysyłania np. 10 ofert
    tygodniowo?

    --
    mangha

    May your aura grace my presence when the earth breathes
    clean again.