PracaGrupypl.praca.dyskusjeChwila refleksji nt pracownikow.. › Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
  • Data: 2004-10-01 20:41:12
    Temat: Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzieś z głębi "mangha" <R...@t...pl> wypłynęło z pasją:

    > Zupełnie nie wiem, co masz na myśli. Z jakim podkulonym ogonem, o czym
    Ty w
    > ogóle mówisz? Nie lekceważę ofert pracy, na które odpowiadam. Dlaczego
    miało
    > by mi być głupio z powodu poszukiwania pracy i wysyłania np. 10 ofert
    > tygodniowo?

    Parę uwag wstępnych: nie traktuj tego tak personalnie. Mówię per Ty, by Ci
    lepiej wyjaśnić. Może trochę skrótowo, ale zakładam, że czytasz poprzednie
    posty i nie powtarzam wszystkiego.
    No to jeszcze raz od początku:
    1. Zgłaszasz się do pracy u AKS
    2. Umawiasz się na rozmowę
    3. W tzw. międzyczasie jesteś na innej rozmowie i zatrudniasz się gdzie
    indziej
    4. Nie informujesz AKS, która dziwi się, że się nie pojawiłaś
    5. Po jakimś czasie ta inna praca się wścieka
    6. Dochodzisz do wniosku, że spróbujesz u AKS
    7. Dzwonisz i mówisz np. że nie było Cię w kraju, umarła babcia itd.

    Jesli uważasz to za wydumane, nic nie poradzę ;), ale ludzie tak robią.
    I nie ma być Ci głupio z powodu 10 ofert tygodniowo, bo w ogóle nie mówię
    o Tobie, tylko usiłuję wyjaśnić zjawisko, o którym mówiła AKS.

    Coinneach