PracaGrupypl.praca.dyskusjeChwila refleksji nt pracownikow.. › Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
  • Data: 2004-10-02 07:22:16
    Temat: Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    Od: "K.Jacek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mangha" <R...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cjkdf9$ds3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "K.Jacek" <k...@p...onet.pl> napisał

    > no comments...

    > Normalna firma nie ma kłopotów.
    ------ no to ja mam nienormalną. Od 30 lat zatrudniam między.innymi ok. 30
    kobiet na stałe.
    I njie są to jakieś tam szwaczki.. Nie pracują w klepie ani przy
    jakiejś tam taśmie.
    > Teraz to już farmazony opowiadasz. Większość kobiet normalnie pracuje w
    > ciąży! Dlaczego zakładasz, że kobieta ciężarna = oszuska, która chce
    wymusić
    > chorobowe na pracodawcy i ZUS-ie. Ciąża to nie jest choroba.
    ---- w mojej nienormalnej w generalnej większości przypadków tak właśnie
    jest.
    ----- ponoć powietrze jest zanieczyszczone i mogą być poronienia. Cosik tak
    gadał jeden lekarz.
    > Nie wychowawczy, lecz macierzyński. Dziecka nie rodzi się co roku i te 16
    > czy 12 tygodni płatne zresztą przez ZUS dla sprawnego przedsiębiorstwa nie
    > są żadnym obciążeniem.
    ----- dla uproszczenia nie mówiłem o macierzyńskim. To tylko wydłuża cały
    proces.
    ----- Ale akurat mam dwie panie które są czwarty rok na wychowawczym.
    ---- Nie będę dochodził do tego czy ciąża trwa trzy czy więcej lat.
    ----- Już nie pamiętam jak wyglądały. Jedna jest ponoć w USA u rodziców.
    ----- Ale wróci. Nie wiem co dam im do roboty.
    > Jeśli prawo pracy nie jest Ci obce, to pewnie wiesz, że ciężarna kobieta
    nie jest jedynym takim
    > obiektem ochrony przewidzianym prawnie.
    ---- chyba jest mi trochę obce, ale cosik pamiętam że muszę jeszcze uważać
    aby nie zechciało mi się
    zwolnić trzech przewodniczących związków zawodowych, bo wtedy
    kaszana
    ---- napewno to umarł Kopernik
    > Reszta społeczeństwa nie ma nic do tego, że ktoś jest w ciąży czy rodzi
    > dziecko.

    > ilość
    > He he brak obycia i znajomości prawa pracy. Jeśli jesteś na progu
    bankructwa
    > lub z innych powodów chcesz zwolnić pracownika możesz mu dać wypowiedzenie
    > normalnym trybie, także po powrocie z urlopu.

    --- Mniemam że Twoim zdaniem największą radośc pracodawca ma wówczas kiedy
    zwalnia pracownika.
    --- Może i jestem na progu bankructwa. Jak mi nie zapłacą kontrachenci to
    pewnie tak.
    ---- Właściwie to rozumując tą drogą jestem na tym progu już długo.
    ---- Co do mojego braku obycia i myślę ogłady to wynikają te braki z tego że
    nie mam czasu