PracaGrupypl.praca.dyskusjeChwila refleksji nt pracownikow.. › Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
  • Data: 2004-10-02 10:03:13
    Temat: Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    Od: Łukasz Skowroń <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zgadzam sie z moja imienniczka.
    Najpierw napisze, ze jestem panna bez dzieci i mieszkam z moim
    chlopakiem (przeprowadzilam sie z innego miasta)
    Bylam na kilku rozmowach kwalifikacyjnych i na KAZDEJ z nich padlo
    pytnie o dzieci.

    Pracowalam w 2 miejscach jako sprzedawca po kilka dni (na tzw okres
    probny) i w jednym sklepie szefowa i jej pracownica wypytywaly sie mnie
    o osobiste rzeczy. Na koniec dnia pracy powiedziala: "do zobaczenia
    jutro" no i kazala przyjsc na 10.
    Jednak wieczorem zadzwonila, ze ona wszystko przemyslala jako pracownik
    jestem super, ale dla niej to ZBYT RYZYKOWNE i rzucila sluchawke. Nawet
    nie podziekowala za prace (nie wspominajac nawet o jakiejkolwiek
    zaplacie za te dni, czy nawet same koszty dojazdu!!!) ktora tam
    wykonalam, bo przeciez nie stalam z boku cala dniowke tylko normalnie z
    miejsca obslugiwalam kilentow.

    Druga z kolei postapila podobnie tylko zadzwonila i powiedziala, ze mam
    nie przychodzic, bo "jeszcze inne osoby musi sprawdzic" i tez nie
    uwiedzialam ani zlotowki (normalnie sprzedawalam obslugujac kase
    fiskalna/ klientow)

    Dodam, ze mam 3-letnie doswiadczenie w handlu, świetny list referencyjny
    z poprzedniego miejsca pracy (ktory czytaly) i opinie z praktyk do tego
    chce pracowac, lubie obslugiwac klientow i cieszy mnie to gdy klient
    wychodzi z mojego miejsca pracy zadowolony. Czy to, ze jestem panna bez
    dzieci, mieszkajaca z chlopakiem przekresla moje zycie zawodowe na
    amen????? Moze mam sie z powrotem przeprowadzic do tej wiochy zabitej
    dechami gdzie prace dostaja tylko ci , ktorzy maja solidne "plecy"???

    Koncze, bo mi sie cisnienie podnosi do granic moich wytrzymalosci.

    --
    Joanna aka englina (z konta mana).