PracaGrupypl.praca.dyskusjeChwila refleksji nt pracownikow.. › Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
  • Data: 2004-10-01 21:03:56
    Temat: Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    Od: "mangha" <R...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To sytuacja ekstremalna. Dla mnie jasne że jeśli wysyłam ofertę i jest odzew
    z drugiej strony, to reaguję konsekwentnie. No chyba, że znajdę pracę, ale
    wtedy dzwonię odwołać spotkanie. Sytuacja opisana przez AKS świadczy o
    niepoważnym podejściu kandydatów... Dziwi mnie, że aż tylu nie przyszło,
    chyba miała pecha... Po paro już letniej lekturze ppd nasuwa się wniosek, że
    na spotkaniach nie pojawiają się przede wszystkim osoby na stanowiska
    handlowe - he he wychodzi na to, że jest to rekrutacja "wysokiego ryzyka"
    ;-))
    Sama nie jestem święta, pamiętam kiedyś sytuację, że wybierałam się na
    rozmowę i... tramwaje stanęły. Czekałam na przystanku słownie godzinę i
    zdenerwowana wróciłam do domu. Do pracodawcy zadzwoniłam z wytłumaczeniem,
    ale już się nie odezwali...

    --
    mangha
    Can the darkness be as empty as it seems