PracaGrupypl.praca.dyskusjeChwila refleksji nt pracownikow.. › Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
  • Data: 2004-10-01 16:48:42
    Temat: Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    Od: "mangha" <R...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c.oleszkiewicz@NO_SPAM.premotion.pl> napisał w
    wiadomości news:cjju61$ato$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mozesz.
    > Mozesz tez zapytac, czy pracodawca nie wierzy, ze jestes osoba
    > odpowiedzialna na tyle, ze umiesz nie miec dzieci, gdy ich nie chcesz.
    > (mezatka bez dzieci = wie skad sie biora dzieci, bo b. duzo malzenstw jest
    > skutkiem tzw. wpadki).
    > I lojalna na tyle, ze nie zrobisz mu przykrej niespodzianki.
    Co ma ciąża wspólnego z lojalnością? Dziewczyno, źle z Tobą. Ciąża to
    prywatna sprawa kobiety, pracodawca nie ma prawa pytać o takie rzeczy.
    Czytałam ostatnio w PROFICIE, że w USA jeśli pracodawca zapyta kobietę o
    plany macierzyńskie, a ta nie zostanie zatrudniona, ma on na głowie proces o
    dyskryminację.

    > I powiedziec, ze jesli przychodzisz starac sie o te prace, to wlasnie
    > dlatego, ze na najblizsze lata wybierasz kariere, a nie rodzine.
    > Sprobuj w ten sposob - w firmie, w ktorej cie spytaja, a bedzie Ci mimo
    > wszystko na tej firmie zalezalo.
    Aha, czyli kariera i rodzina to wartości sprzeczne? Co za system wartości,
    współczuję Ci...

    > Zrozum pracodawcow, ze sie boja - pracownica w ciazy przynosi im duze
    > straty. To ich pieniadze. Kazdy sie boi o swoje pieniadze. Ale jesli juz
    Ja się nie boję o swoje pieniądze i pracodawców chyba też nie rozumiesz -
    strach jest najgorszym doradcą, w interesach też.
    Chyba, że ty dałaś się zastaszyć antyrodzinnej propagandzie jakiegoś swojego
    szefa.
    A możesz powiedzieć, jakie to duże straty przynosi firmie kobieta w ciąży? W
    każdej firmie, w jakiej do tej pory pracowałam, były kobiety w ciąży i/lub
    świeże matki i powiem Ci, że ani one, ani szefowie nie narzekali z tego
    powodu.

    --
    mangha
    Kiedy spoglądasz w otchłań, ona patrzy w ciebie.