PracaGrupypl.praca.dyskusje › Certyfikaty...

  • 1. Data: 2005-05-01 18:05:38
    Temat: Certyfikaty...
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    (bo mnie ubawiło na pps)

    "Biegla znajomosc jezyka angielskiego (certyfikat: First Certificate in
    English)"

    :))

    Nigdy się nie starałem o żaden certyfikat, więc może zapytam współobecnych
    na sali: słusznie mnie to ubawiło?

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 2. Data: 2005-05-01 19:18:23
    Temat: Re: Certyfikaty...
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    T.Omasz <t...@f...pl> zapodał(a):
> [...]
    > :))
    > Nigdy się nie starałem o żaden certyfikat, więc może zapytam współobecnych na

    No ale przynajmniej masz już powód, czemu pracodawca szuka takiego
    pracownika :>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2005-05-01 19:39:27
    Od: "Dysiek" <n...@i...pl>

> [...]
    >
    > :))
    >
    > Nigdy się nie starałem o żaden certyfikat, więc może zapytam współobecnych

    FCE to poziom sredniozaawansowany/wyzszy sredniozaawansowany. Potem jest
    CAE - zaawansowany (zezwala na nauczanie w szkole sredniej) i proficiency -
    wyzej sie nie da :)

    Dysiek

  • 4. Data: 2005-05-01 19:43:26
    Od: "Dysiek" <n...@i...pl>

    Jeszcze dodam, ze majac FCE czlowiek potrafi sie dosyc swobodnie
    porozumiewac, przeprowadzi prosta dyskusje na zadany temat, napisze
    aplikacje o prace itp. Wiec jest to calkiem rozsadna znajomosc jezyka.

    Dysiek

  • 5. Data: 2005-05-03 08:35:10
    Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl>

    A ja dodam ze FCE z ocena A to prawie to samo co ACE z C. ACE to juz bardzo dobry
    poziom.

  • 6. Data: 2005-05-03 11:01:00
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Tue, 3 May 2005 10:35:10 +0200, biela wrote:

    > A ja dodam ze FCE z ocena A to prawie to samo co ACE z C. ACE to juz
    > bardzo dobry poziom.

    Nie przesadzajmy. Sam mam i CPE nawet, a dalej wiem, ile jeszcze mi
    brakuje. No, może nie na poziomie podstawowej komunikacji, but still.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

  • 7. Data: 2005-05-03 17:09:39
    Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl>

    Użytkownik "Jarek Hirny" <a...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przesadzajmy. Sam mam i CPE nawet, a dalej wiem, ile jeszcze mi
    > brakuje. No, może nie na poziomie podstawowej komunikacji, but still.

    wszystko zalezy od tego z kim sie chcesz komunikowac, jak normalne rozmowy to
    wystarczy, a jak biznesowe to tutaj wchodzi zasob specjalistycznego slownictwa a
    tego to juz lepiej sie samemu nauczyc. A jak chcesz mowic plynnie bez zajakniec to
    tylko praktyka