PracaGrupypl.praca.dyskusje › pyt o podatek

  • 1. Data: 2005-05-01 16:41:08
    Temat: pyt o podatek
    Od: "Woytek" <b...@e...lublin.pl>

    Witam

    Mam pytanie odnosnie legalnej pracy, pracujac za granica legalnie, musze
    rozliczac sie z polskim fiskusem, teraz pyt. wyjazd mam min 1,5 roku czy nie
    powinienem wrocic i rlzoliczyc sie a po 2 od ilu jest 2 prog podatkowy czyli
    40% bo slyszalem ze zarabiajac powyzej 5.2 tys zl (na polskie) trzeba placic
    roznicze ok 20% w porownaniu do wysp. Czy to prawda i jak wylgada to w
    praktyce

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-01 19:48:13
    Temat: Re: pyt o podatek
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Woytek wrote:
    > Mam pytanie odnosnie legalnej pracy, pracujac za granica legalnie, musze
    > rozliczac sie z polskim fiskusem, teraz pyt. wyjazd mam min 1,5 roku czy nie

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/17.html?numer=1445
    &dok=1445.17.562.2.2.1.0.1.htm

    B.