eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje › reklama plusa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2005-04-30 21:31:14
    Temat: reklama plusa
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    Witam
    Wiem, że nie najlepsza grupa, ale...
    Niech mi ktoś wytłumaczy, proszę, jaki jest przewodni motyw, grupa docelowa,
    idea odbywającej się od jakiegoś czasu reklamy plus gsm? Przyznam, że jako
    zwolennikowi dowcipu pure nonsens'owego bardzo mi się ona podoba (choć
    jestem użytkownikiem innej sieci i to się nie zmieni).
    Śmieszą mnie i podobaja się sceny z dealerem-półgłowkiem rozmawiajacym z tak
    samo mądrym klientem, idiotyczne scenki, teksty, przykłady z globusem i
    wycieraczką (extra!), malowanki na ścianie itp.
    Czy to reklama skierowana do takich jak ja (czyżby było nas tak wielu?), czy
    pomysł jest inny? Jaki jest Waszym zdaniem zamysł tej z pewnością nie taniej
    i nie przypadkowej kampanii reklamowej? Budowanie świadomości firmy przez
    porażenie absurdem?

    --
    Pozdrawiam
    Jotte


  • 2. Data: 2005-04-30 21:43:57
    Temat: Re: reklama plusa
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2005 23:31:14 +0200, Jotte <t...@W...pl> napisał:

    > Witam
    > Wiem, że nie najlepsza grupa,

    ..bardzo delikatnie mówiąc...

    > ale...

    Ale co? :>

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur
    Po dachu chodzą straże, przed bramą wielki tłum
    O, daje DJ Logic starą murzyńską treść - o tak
    O, trzeba sporo kwasu żeby ogarnąć sens" (Janerka)
    <prywatnie pisz: t.omasz@gążętą.pl>


  • 3. Data: 2005-04-30 22:24:42
    Temat: Re: reklama plusa
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    NTG =>>
    alt.pl.sztuka-reklamy



    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl


  • 4. Data: 2005-05-01 00:43:52
    Temat: Re: reklama plusa
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    Właśnie skończyłem parę dni pisać artykuł na temat tej kampanii, więc...
    jestem na bieżąco :-)))

    Użytkownik "Jotte" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:d50tg6$o9c$1@news.dialog.net.pl...

    > Niech mi ktoś wytłumaczy, proszę, jaki jest przewodni motyw, grupa
    docelowa,
    > idea odbywającej się od jakiegoś czasu reklamy plus gsm? Przyznam, że jako
    > zwolennikowi dowcipu pure nonsens'owego bardzo mi się ona podoba (choć
    > jestem użytkownikiem innej sieci i to się nie zmieni).

    Własnie o to chodzi. O wywołanie wrażenia, że PLUS jest fajną siecią, która
    potrafi śmiać się sama z siebie (bo te reklamy są w sumie parodią reklam).
    Jest to IMVHO kampania wizerunkowa, skierowana do osób raczej
    inteligentnych.

    > Czy to reklama skierowana do takich jak ja (czyżby było nas tak wielu?),
    czy
    > pomysł jest inny? Jaki jest Waszym zdaniem zamysł tej z pewnością nie
    taniej
    > i nie przypadkowej kampanii reklamowej? Budowanie świadomości firmy przez
    > porażenie absurdem?

    Skoro Cię to zastanawia - to zapewne jest to kampania skierowana do Ciebie
    :-)

    Ale z tym "porażaniem absurdem" to bym nie przesadzał... Raczej chodzi o
    ukazanie, że "inne" reklamy są bełkotem, poprzez podniesienie bełkotu
    reklamowego do poziomu "sztuki". Stąd też zatrudnienie kabaretu MUMIO - bo
    pomyśl, jaki inny rodzaj produktu mógłby reklamować kabaret? Tak, żeby ktoś
    uwierzył...


    --
    Pozdrawiam - Maciej Ślużyński
    Skąd to wiem? Z mojej książki!
    http://helion.pl/ksiazki/marpbm.htm
    nakład chwilowo wyczerpany :-)))


  • 5. Data: 2005-05-01 08:02:50
    Temat: Re: reklama plusa
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d518mq$6v9$1@opal.icpnet.pl Maciej Ślużyński
    <m...@A...pl> pisze:

    Dzięki za odp.
    Przepraszam wszystkich za NTG

    --
    Pozdrawiam
    Jotte


  • 6. Data: 2005-05-01 08:35:21
    Temat: Re: reklama plusa
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    ....ciach[]

    juz jest efekt tej reklamy = ludzie o tym mowią .......


    rafal


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1