PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - problem.... dziwny...

  • 21. Data: 2003-08-13 22:23:28
    Temat: Re: CV - problem.... dziwny...
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> writes:

    > Hehe, masz dużo racji ;))))
    > Ja słabe strony zostawiłabym puste.
    > Generalnie pytanie o słabe strony uważam za głupie. Podobnie jak pytania
    > typu twoja największa porażka. Moim zdaniem przyjmując kogoś do pracy należy

    Jeszcze raz powtorze: sa to pytania pzowalajace w jakims
    stopniu stwierdzic, czy kandydat na pracownika posiada chociaz
    odrobine krytycyzmu i czy jest w stanie ocenic siebie w miare uczciwie
    a nie tylko w samych superlatywach.

    Ktos, kto nie dostrzega swoich wad nigdy nie bedzie probowal
    czegokolwiek z nimi zrobic, bo po prostu nie bedzie zdawal sobie
    sprawy z ich istnieja, a uwagi co do swojej pracy potraktuje jako
    personalny atak na niego.

    > oceniać czyjeś zalety, a nie pytać go o wady, na co ten i tak odpowie tak,
    > żeby było dobrze... Przecież żadne przytomny człowiek nie przyzna się do
    > lenistwa, skłonności do spóźniania czy zasypiania w trakcie pracy ;))))))))

    mozna to ujac inaczej, a zarazem nie sklamac, np:

    - nie lubie wykonywac latwo powtarzalnych czynnosci, wole je sobie
    automatyzowac (jesli istnieje taka mozliwosc).
    - lubie wyzwania i rozwiazywanie skomplikowanych problemow w
    sytuacjach, gdzie moge sie wuykazac wlasna pomyslowoscia,
    kreatywnoscia i inwencja.
    - jestem pedantyczny i drobiazgowy, nie lubie przejawiac inicjatywy w
    grupie

    i tak dalej.

    to naprawde nie jest takie trudne, ale wymaga oceny samego siebie i
    niejakiej swiadomosci w formulowaniu slow i zdan, zamiast poslugiwania
    sie epitetami.

    Ja np. odrzucilabym CV kogos, kto rubryke przeznaczona na "wady"
    zostawil pusta.
    Bo nie ma ludzi bez wad...
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 22. Data: 2003-08-13 22:34:47
    Od: "phet" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wadą moze byc - nie potrafie spiewac. [ ja naprawde nei potrafie, a
    > chcialabym, wiec nie kłamie :) ]

    Ale ta cecha mogłaby być wadą gdybyś starała się o posadę śpiewającej
    kelnerki... w innych przypadkach nie jest to wada tylko genetyka.

    Ps ja potrafie i nic mi to nie daje :)

    Pozdrawiam
    Dawid

    > --
    > Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    > O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
    > piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.
    > http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=s
    howuser&userid=39102

  • 23. Data: 2003-08-13 22:36:36
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-08-14 00:34:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *phet* skreślił te oto słowa:

    > Ale ta cecha mogłaby być wadą gdybyś starała się o posadę śpiewającej
    > kelnerki... w innych przypadkach nie jest to wada tylko genetyka.

    Jak nei jak tak? A jak na firmowych imprezach każą spiewac?

    > Ps ja potrafie i nic mi to nie daje :)

    Moze na wyjazdach integracyjnych sie przyda ;)

  • 24. Data: 2003-08-14 09:53:26
    Od: "obywatel" <o...@N...gazeta.pl>

    rambler <r...@l...with.louie.to.najlepsza.bajka> napisał(a):

    > Mam do wypełnienia pewien firmowy aplikacyjny i jest tam rubryka,
    > która wprawia mnie w zakłopotanie dość spore.
    > Obok rubryki "moje mocne strony" jest rubryka "moje słabe strony" i - nie
    > to, że uważam się za człowieka bez wad - ciężko mi jest tam wybrać jakieś
    > słabe strony

    Może ortografia (formulaż)?

    P.S.
    http://www.obywatel.com

  • 25. Data: 2003-08-14 09:59:35
    Temat: Re: CV - problem.... dziwny...[OT]
    Od: "Barbara Legeżyńska" <b...@N...gazeta.pl>

    > Nieeee, w budynku "Kurczaki po włosku", obok tego nowego budynku gdzie jest
    > przeszklony dół i cały czas nie moga go wytnając. Blizej Rynku Jezyckiego.

    Ludzie ! skad Wy jestescie?! Ja wlasnie kombinuje co na obiad. Moze by tak
    kurczaka? Tylko gdzie ten przeszklony dol i Rynek Jezyckiego?!
    Pozdrowka

  • 26. Data: 2003-08-14 10:01:34
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-08-14 11:59:35 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Barbara Legeżyńska* skreślił te oto słowa:

    > Ludzie ! skad Wy jestescie?! Ja wlasnie kombinuje co na obiad. Moze by tak
    > kurczaka? Tylko gdzie ten przeszklony dol i Rynek Jezyckiego?!

    W Poznaniu :)

  • 27. Data: 2003-08-14 10:22:02
    Od: "Rybka " <b...@N...gazeta.pl>

    Ja tez mam zawsze z tym problem. Ostatnio dali mi 10 minut na wypelnienie
    takiego fromularza.
    Ale wypelnic te rubryki to jeszcze pol biedy, potem musialam to uzasadnic.
    Powodzenia

  • 28. Data: 2003-08-14 12:10:48
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości >
> [...]
    > kreatywnoscia i inwencja.
    > - jestem pedantyczny i drobiazgowy, nie lubie przejawiac inicjatywy w

    Przeczytałam to 3 razy i mam mieszane uczucia, czy obiektywnie są to słabe
    strony. Moim zdaniem - zdecydowanie nie. Pkt. 1 - normalna sprawa, o ile
    Twoim marzeniem nie jest praca przy taśmie montażowej, 2 - same piękne
    zalety, 3 - drobiazgowość uważam za wybitną zaletę.

> [...]
    > sie epitetami.
    >
    > Ja np. odrzucilabym CV kogos, kto rubryke przeznaczona na "wady"

    Jeśli w przeszłości padło takie pytanie na rozmowie, odpowiadałam, że nie
    mam takich wad, które wpływają na jakość wykonywanej przeze mnie pracy. I to
    w sumie nie mija się z prawdą ;))

    Tak tak na marginesie - wiele osób mogłoby napisać: lubię w czasie pracy
    pisać na grupach dyskusyjnych. Ja jestem usprawiedliwiona - od 7 lipca do
    końca sierpnia nie pracuję ;))))))

    Iza

  • 29. Data: 2003-08-14 15:29:44
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    > Dnia 2003-08-14 11:59:35 w sprzyjających i niepowtarzalnych
    okolicznościach
    > przyrody grupowicz *Barbara Legeżyńska* skreślił te oto słowa:

    heja PYRLANDIA PYRLANDIA PYRLANDIA

  • 30. Data: 2003-08-14 15:31:43
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Barbara Legeżyńska" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bhfmi7$p77$1@inews.gazeta.pl...
    > Ludzie ! skad Wy jestescie?! Ja wlasnie kombinuje co na obiad. Moze by tak

    hej a moze na obiadek cos takiego: pyry z gzikiem i merdyrda.