PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomoc przy wycenie skryptu...

  • 1. Data: 2003-08-13 18:42:51
    Temat: pomoc przy wycenie skryptu...
    Od: "b_boy" <h...@p...onet.pl>

    czy moglby mi ktos powiedziec ile powinienem zarzadac za wykonanie skryptu do
    odslugi newsow? jeden skrypt do wyciagania danych z bazy oraz panel do
    zarzadzania newsami... dodawania, usuwania, edycja... + konfiguracja tych
    skryptow na serverze...

  • 2. Data: 2003-08-13 19:15:28
    Temat: Re: pomoc przy wycenie skryptu...
    Od: "" <d...@o...pl>

> [...]
    > odslugi newsow? jeden skrypt do wyciagania danych z bazy oraz panel do
    > zarzadzania newsami... dodawania, usuwania, edycja... + konfiguracja tych

    Wez jak najwiecej :) tylko zeby sie pracodawca zgodzil. Niestety pracodawcy ostatnio
    nie sa najhojniejsi (albo po prostu skapi) i uwazaja, ze za takie cos to gora 40PLN
    :|
    Ja bym za takie cos zarzadal 150 na reke (minimum)

  • 3. Data: 2003-08-13 23:38:02
    Od: "" <h...@p...onet.pl>

    dobra.. kolejna sprawa... jak to wyperswadowac?? powiem po prostu 150 zeta a
    gosc na to, ze 150 a on na to "za co??" wiec powiedzcie jak to powiedziec tak
    aby nie odmowil, ani nie powiedziel "jak tak drogo, to nie"...

  • 4. Data: 2003-08-14 17:28:44
    Od: "Pawel S" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    tak
    > aby nie odmowil, ani nie powiedziel "jak tak drogo, to nie"...

    Witam.
    Jak to za co - za wiedze, umiejetnosci i czas poswiecony na zrobienie fuchy
    jak i na
    zdobywanie wiedzy ( pomijam kwestie materialow i ewentualnego
    oprogarmowania ).
    Pozdrawiam. i zycze udanych negocjacji. Pawel