PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - problem.... dziwny...

  • 31. Data: 2003-08-15 20:20:09
    Temat: Re: CV - problem.... dziwny...
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> writes:

    > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości >
    > mozna to ujac inaczej, a zarazem nie sklamac, np:

    > Przeczytałam to 3 razy i mam mieszane uczucia, czy obiektywnie są to słabe
    > strony. Moim zdaniem - zdecydowanie nie. Pkt. 1 - normalna sprawa, o ile
    > Twoim marzeniem nie jest praca przy taśmie montażowej, 2 - same piękne
    > zalety, 3 - drobiazgowość uważam za wybitną zaletę.

    no to zmienmy kontekst.
    pkt. 1 bedzie wada, jesli pracodawca szuka kogos chocby na stanowisko
    ksiegowej albo np. piekarza czy sprzataczki czy barmana ;)

    pkt 2 bedzie wada gdzie trzeba pracownika, ktory ma wykonywac
    polecenia przelozonych bez dyskusji - ot chociazby w armii i podobnie
    zorganizowanych instytucjach.

    pkt 3 bedzie cie dyskwalifikowal na stanowisku kierowniczym.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 32. Data: 2003-08-15 22:42:15
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

> [...]
    > zorganizowanych instytucjach.
    >
    > pkt 3 bedzie cie dyskwalifikowal na stanowisku kierowniczym.

    Wykręcasz kota ogonem, Nina... Ale cóż, takie są zasady retoryki...
    ;)

    Iza

  • 33. Data: 2003-08-16 00:22:57
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

> [...]

    > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > Wykręcasz kota ogonem, Nina... Ale cóż, takie są zasady retoryki...

    ta.... usilowalam ci pokazac, ze ocena czegos, co jest wada a co nie
    zalezy od kontekstu i od tego, kto ocenia i do czego.

    jesli nie rozumiesz, mnie sie juz dalej tlumaczyc nie chce.

  • 34. Data: 2003-08-16 10:28:32
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

> [...]
    > zalezy od kontekstu i od tego, kto ocenia i do czego.
    >
    > jesli nie rozumiesz, mnie sie juz dalej tlumaczyc nie chce.

    I vice versa.

    Iza