PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - problem.... dziwny...

  • 1. Data: 2003-08-13 16:04:59
    Temat: CV - problem.... dziwny...
    Od: "rambler" <r...@l...with.louie.to.najlepsza.bajka>

    Mam do wypełnienia pewien firmowy formulaż aplikacyjny i jest tam rubryka,
    która wprawia mnie w zakłopotanie dość spore.
    Obok rubryki "moje mocne strony" jest rubryka "moje słabe strony" i - nie
    to, że uważam się za człowieka bez wad - ciężko mi jest tam wybrać jakieś
    słabe strony, ale tak, żeby nie zraziły potencjalnego pracodawcy.

    Zawsze chyba jest tak, że łatwiej określić swoje mocne strony, a trudniej
    słabe - tym bardziej, że to ma czytać potencjalny pracodawca.....

    Co można wpisać? Znajomy mówił, że dobrym sposobem wpisania tam jest jakaś
    cecha, która jest jakby wyolbrzymieniem zalety (nadgorliwością w jakiejś
    zalecie - można i tak to nazwać) - np. perfekcjonizm, czy pedantyczność.
    Co pracodawcy nie zrazi?

    Co o tym myślicie?

    --
    rambler, cedrowa górka :-)

  • 2. Data: 2003-08-13 16:11:22
    Temat: Re: CV - problem.... dziwny...
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "rambler" <r...@l...with.louie.to.najlepsza.bajka> napisał w
    wiadomości news:bhdngr$q6v$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mam do wypełnienia pewien firmowy formulaż aplikacyjny i jest tam rubryka,
    > która wprawia mnie w zakłopotanie dość spore.

    to az pachnie klamstwem. Wymien jaks wade nie zwiazana z praca, typu: kocham
    robienie zakupow, uwielbiam chodzic na ryby przez co zaniedbuje rodzine,
    uwielbiam szybka jazde samochodem, uwielbiam kurczaka z rozna, czy cos w tym
    stylu. Jakbym przyjmowal kogos do pracy i ktos w rubryce "twoja najwieksza
    wada" napisalby mi "perfekcjonizm" czy "pracoholizm" to pierwsza rzecza
    ktora bym zrobil to wyrzucil jego cv do kosza i smialbym sie przez pare
    godzin.

  • 3. Data: 2003-08-13 16:15:17
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Co o tym myślicie?

    Prawda Cie wyzwoli:)))
    IMO pracodawcy uodpornili sie juz na pierdoly w stylu "moja najwieksza wada
    jest nadgorliwosc".
    Wpisz tam cokolwiek, co nie bedzie zwiazane z praca. Np: "nie umiem
    plywac":))

    Pozdrawiam,
    Aga

  • 4. Data: 2003-08-13 16:20:09
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 13 Aug 2003 18:04:59 +0200, "rambler"
    <r...@l...with.louie.to.najlepsza.bajka> zakodował:

    >Co o tym myślicie?

    Było. Pogooglaj.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-08-13 16:20:16
    Od: "rambler" <r...@l...with.louie.to.najlepsza.bajka>

    jest dokładnie napisane:

    JA, JAKO KANDYDAT DO PRACY:
    MOJE MOCNE STRONY
    1. ..........................
    2. ...........................
    do 5.

    MOJE SŁABE STRONY
    1. ..........................
    2. ...........................
    do 5.

    Też tak pomyślałem, ale to duża poważna firma, wiem to na 200% .... dziwne i
    trudne, nieprawdaż?

    Nie wiem, co myśleć...?

    --
    rambler, cedrowa górka :-)

  • 6. Data: 2003-08-13 16:24:13
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-08-13 18:11:22 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *przemo77* skreślił te oto słowa:

    > uwielbiam chodzic na ryby przez co zaniedbuje rodzine,

    O zaniedbywaniu czegokolwiek bym nie pisała... (moze zaniedbywac np
    szkolenia w pracy).

    > uwielbiam szybka jazde samochodem,

    Zalezy jakie stanowisko, bo jak ksiegowa, to milosc do podejmowania ryzyka
    jest tak sobie na miejscu.

    > uwielbiam kurczaka z rozna,

    hehehe, moge wiedziec dlaczego to wada?

    Wadą moze byc - nie potrafie spiewac. [ ja naprawde nei potrafie, a
    chcialabym, wiec nie kłamie :) ]

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102

  • 7. Data: 2003-08-13 16:24:56
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-08-13 18:20:16 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *rambler* skreślił te oto słowa:

    > Też tak pomyślałem, ale to duża poważna firma, wiem to na 200% .... dziwne i
    > trudne, nieprawdaż?
    >
    > Nie wiem, co myśleć...?

    Pisac prawde. A jesli nie... napisz w wadach - ma sklonnosc do klamania.

  • 8. Data: 2003-08-13 16:30:22
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > hehehe, moge wiedziec dlaczego to wada?

    hehe - bo to okropne swinstwo jest - najgorsze mieso

  • 9. Data: 2003-08-13 16:44:38
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-08-13 18:30:22 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *przemo77* skreślił te oto słowa:

    > hehe - bo to okropne swinstwo jest - najgorsze mieso

    Najgorsze mieso? Nie wydaje mi sie...
    I do tego wada?
    Mozna by napisac, złe odzywianie sie, ale tego bym nei pisała w formularzu
    aplikacyjnem :)

  • 10. Data: 2003-08-13 16:57:35
    Od: "Nnnn" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > to, że uważam się za człowieka bez wad - ciężko mi jest tam wybrać jakieś
    > słabe strony, ale tak, żeby nie zraziły potencjalnego pracodawcy.

    Napisz, że Twoją największą wadą jest nieumiejętność samooceny i znalezienia
    słabych punktów.