PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-09-06 20:42:04
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-09-2010 o 21:21:15 Jacek Kotowski <b...@g...pl>
    napisał(a):

    > Pracowałem w Szkocji, mieszkałem w dzielnicy pełnej chińczyków i
    > "ciapatych" i
    > nie doświadczyłem niczego z tego o czym piszesz.

    Widocznie za krotko byles, albo trafiles na zla dzielnice. Jedna dzielnica
    w Zapisdowie Dolnym, to nie caly swiat.

    > Wróciłem z powodów
    > osobistych.

    Tak samo niektorzy nie moga wyjechac z powodow osobistych, a krytykujesz
    ich, ze sa banda niedorozwinietych kretynow, bo siedza w kraju. Ponownie
    klania sie moralnosc Kalego...

    > Wyjadę jeszcze raz.

    Plakal nie bede. Ty za to bedziesz bardziej szkocki, niz sami Szkoci. Tak
    jest z takimi jak Ty, ze jada i podniecaja sie ochlapami. To sa wlasnie
    ludzie zakompleksieni, ktorzy potrafia jedynie krytykowac swoj narod i
    wychwalac inny...

> [...]
    > spółdzielni, i zobaczyłem, że nikogo, młodych, wykształconych, nie
    > obchodzi co
    > się dzieje z ich własnym majątkiem. Natomiast cała młódź podnieca się
    > krzyżem
    > na krakowskim przedmieściu. Nie ma mnie nigdzie w sporze Pis PO
    > Na wsiach widziałem psioczących ludzi na to że nie ma wałów ale nikt od
    > dawna
    > nie uporządkował rowu melioracyjnego przyległego do własnego pola. Jak są
    > jakieś dreny to poniemieckie. Tak jest ze wszystkim, liczenie na władze

    To powiedz mi - po olere jest ta wladza i podatki, skoro wszystko i tak
    mamy robic sami??

    > Nic innego nie potraficie.
    Wy za to potraficie wszystko, a nawet wiecej! Tylko kto to jest te "wy"?
    Ja nie Jotte, zeby gadac z kims ograniczonym w nieskonczonosc. Nie karmic
    trolla!

    EOT!