PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-09-08 00:20:34
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i66han$mgf$1@inews.gazeta.pl Jacek Kotowski
    <b...@g...pl> pisze:

    > Jak słyszę bajki z ust zakompleksionych, którzy nigdy nie zaryzykowali,
    > nigdy nie ruszyli tyłka i mają podejście roszczeniowe do świata
    Nie tobie oceniać innych, frustracie.

    > Obraża Was moja wściekłość?
    Nie martw się, ona nikogo nie obchodzi.
    Buldoczysz się, bełkoczesz i ślinisz na własny rachunek.
    Nikogo i niczym ty nie możesz obrazić.
    Ciebie także nie można obrazić.
    Choć przyczyny tych dwóch stanów są zupełnie odmienne.

    > wypowiedzi te są OT i nie na temat
    [cut]
    Skończ już to pier****nie.

    > Poza tym ja nie jestem anonimowy.
    A kogo to obchodzi?

    > Możesz śmiało się za anonimowością ukrywać.
    Pewnie, że może. Mnie tam wisi kim jesteś ty, czy jakiśtam ograniczony
    jurajski Jaskiniowiec (których zresztą w epoce jury nie było).
    Ciebie zżera ciekawość?

    > Kolega vel. Jotte też.
    Mogę się w każdej chwili podpisać imieniem i nazwiskiem.
    I nie jestem twoim kolegą, nie pochlebiaj sobie.

    > Ja za swoje mocne słowa biorę pełną odpowiedzialność.
    Jakie tam mocne słowa, walisz zwykłe głupie tyrady, a nie mocne słowa.
    Zresztą - jaką odpowiedzialność? Że cię ktoś za durnia uzna?
    Do tego powinieneś być przyzwyczajony.

    --
    Jotte