PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-09-07 23:19:51
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jurajski Jaskiniowiec <j...@j...na.jurze> napisał(a):

    > A Ty nie obrazasz?! Moralnosc Kalego?! A pardon... Zapomnialem, ze Ty =
    > przeciez elyta szkocka, a my to polskie barachlo.

    Jak słyszę bajki z ust zakompleksionych, którzy nigdy nie zaryzykowali, nigdy
    nie ruszyli tyłka i mają podejście roszczeniowe do świata, o prostytutkach
    śpiących z ciapatymi i tym podobne historie, to nóż się w kieszeni otwiera.
    Obraża Was moja wściekłość? Przede wszystkim wypowiedzi te są OT i nie na
    temat, ale ględzenie nie na temat (ponadto zasłanianie się za anonimowością i
    nie branie odpowiedzialności za słowa) to chyba jakiś nowy sport na
    pl.praca.dyskusje. Widać, kto nie ma nic do roboty i tej roboty nie chce.

    Poza tym ja nie jestem anonimowy. Możesz śmiało się za anonimowością ukrywać.
    Kolega vel. Jotte też. Ja za swoje mocne słowa biorę pełną odpowiedzialność.