PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji

  • 1. Data: 2010-08-14 08:22:59
    Temat: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@N...gazeta.pl>

    Stawiam teze, że da sie zrobic CV na jedna strone bez problemu nawet jesli
    kandydat może pochwalic sie wieloma latami pracy.

    - przy setkach naplywających CV możliwość zapoznania się z kandydatem "na
    pierwszy rzut oka" moze być atutem. Obawiam się tego, że rekruterzy, widzac
    wielostronnicowe CV i przebrnawszy przez pierwsza stwierdzaja, że nie chce im
    sie dalej czytac, że kandydat nie umie zwięzle się wypowiadać i przedstawia
    nieistotne szczegoly, ewentualnie odlozą do ewentualnego drugiego przejrzenia.

    - proponuje uklad dwukolumnowy, lepiej zagospodarowuje przestrzeń A4.

    Rozszerzając ten uklad na 2 strony albo w przypadku krotszego doswiadczenia
    mozna przedstawic przejrzyscie rekrutującemu naprawde duzo informacji.

    Jak to zrobic, demonstruje przykład na stronie
    http://jacekkotowski.blogspot.com/2010/08/jak-zmiesc
    ic-w-cv-12-lat-doswiadczenia.html

    Zapraszam do komentowania, krytykowania i do korzystania.

  • 2. Data: 2010-08-14 12:24:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek Kotowski napisa?(a):

    > Stawiam teze, że da sie zrobic CV na jedna strone bez problemu nawet jesli
    > kandydat może pochwalic sie wieloma latami pracy.

    Wszystko sie da :) Ale kogo to? Dalem kiedys ogloszenie, w ktorym
    napisalem aby przysylac 1 stronicowe CV w pdf ;) Na ok sto paredziesiat
    odpowiedzi trzy takie byly ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 3. Data: 2010-08-14 18:42:11
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jacek Kotowski" <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > przedstawia
    > nieistotne szczegoly, ewentualnie odlozą do ewentualnego drugiego

    Już pisałem, że jak pracodawcę nie interesuje kandydat to i pracownik go nie
    będzie specjalnie interesował.

  • 4. Data: 2010-08-14 18:43:17
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > Wszystko sie da :) Ale kogo to? Dalem kiedys ogloszenie, w ktorym
    > napisalem aby przysylac 1 stronicowe CV w pdf ;) Na ok sto paredziesiat
    > odpowiedzi trzy takie byly ;P

    Może zapomniałeś napisać treść cv :-)

  • 5. Data: 2010-08-15 13:43:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    niusy.pl napisa?(a):

    [...]

    > Już pisałem, że jak pracodawcę nie interesuje kandydat to i pracownik go nie
    > będzie specjalnie interesował.

    Sprobuj kiedys przeczytac kilkaset CV ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 6. Data: 2010-08-15 17:44:01
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > Sprobuj kiedys przeczytac kilkaset CV ;)

    Kiedyś szukałem noclegu na urlop, więc wyszukałem sobie coś z internetu.
    Dzwonię i słyszę: "znowu w sprawie noclegu, nie mogliby nie dzwonić...".

  • 7. Data: 2010-08-16 09:00:55
    Temat: CV nie jedna ale 4/5 strony przy niezmienionej treści :-))) typo
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@N...gazeta.pl>

    Jacek Kotowski <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Stawiam teze, że da sie zrobic CV na jedna strone bez problemu nawet jesli
    > kandydat może pochwalic sie wieloma latami pracy.

    Słuchajcie, zostałem skrytykowany konstruktywnie za typografię tego mojego
    jednostronnicowego CV.

    Poprawiłem więc typografię, poświęciwszy godzinę na poczytanie,jakie są
    najgorsze błędy. (za małe odstępy miedzy liniami, za dużo wariacji czcionek, w
    dwóch kolumnach powinno się starać by linie się ze sobą zgadzały.

    Po zabawie CV o tej samej treści jeszcze bardziej się skurczyło, nie 1 strona
    a 4/5 strony. Można coś dopisać :-) Zapraszam do komentarzy, szczególnie
    krytycznych, i do korzystania.

  • 8. Data: 2010-08-16 09:03:29
    Temat: CV nie 1 ale 4/5 strony Prawidłowy Link
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@N...gazeta.pl>

    Jacek Kotowski <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    skróciłem by działał: http://bit.ly/dd9VkF

  • 9. Data: 2010-08-16 09:04:58
    Temat: Sorry, teraz prawidłowy link
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@N...gazeta.pl>

    Jacek Kotowski <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    http://bit.ly/9zQAXy

  • 10. Data: 2010-08-16 11:26:07
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-08-14 10:22, Jacek Kotowski pisze:
    > Stawiam teze, że da sie zrobic CV na jedna strone bez problemu nawet jesli
    > kandydat może pochwalic sie wieloma latami pracy.

    Bez przesady, czymże jest 12 lat pracy. To 1/3 czasu trwania kariery
    zawodowej przeciętnego Polaka.
    A co do samego CV: ładne graficznie, rzucające się w oczy, acz nie
    nachalnie.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl