PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-09-07 23:59:53
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08-09-2010 o 01:19:51 Jacek Kotowski <b...@g...pl>
    napisał(a):

    > Jak słyszę bajki z ust zakompleksionych, którzy nigdy nie zaryzykowali,
    > nigdy

    Moze warto isc do psychiatry, skoro masz omamy sluchowe?

    > nie ruszyli tyłka i mają podejście roszczeniowe do świata, o
    > prostytutkach
    > śpiących z ciapatymi i tym podobne historie, to nóż się w kieszeni
    > otwiera.

    Skad wiesz? Jestes moim analitykiem, spowiednikiem, czy prostytutka ktorej
    przez sen moglem cos powiedziec, ze twierdzisz iz nigdzie nie bylem i mam
    jakies roszczenia?

    Otoz bylem i na tym twoim zachodzie i zjezdzilem Polske. Smiesza mmie
    wlasnie takie pajace jak Ty, ktorzy byli w jakiejs wiosce w Szkocji i sie
    podniecaja tym faktem. Byles na wschodzie Polski? Np. w Bialymstoku,
    Lublinie, Kielcach, Rzeszowie? Widziales? Bo ja bylem i moglbym smialo
    stwierdzic, ze niektore tzw. rejony Polski A moga miec kompleksy wobec
    Polski B. Te podzialy istnieja tylko w stereotypach. Tak jak i kompleksy
    takich wiesniakow jak Ty, ktorzy wyjechali z jakiegos wypizdowa i
    zachlysneli sie widokiem chinczyka na ulicy. Zobacz sobie, jak jest we
    Wloszech - niby kraju bardziej cywilizowanego niz nasze. Jedz sobie na
    poludnie, a stwierdzisz, ze w Polsce, nawet tej okresnalej u nas jako B,
    jest kraina miodem i mlekiem plynaca. Podobnych przykladow w Zachodniej
    Europie jest cala masa.

    Wiec przestan juz pieprzyc farmazony i powtarzac ciagle durne stereotypy,
    bo jak nie, to zaczne Cie nazywac zlodziejem, alkoholikiem i wszystko co
    stereotypowo typowo polskie... No chyba, ze tym sie wlasnie trudnisz na
    tym Twoim Zachodzie, to pardon.

    > Obraża Was moja wściekłość? Przede wszystkim wypowiedzi te są OT i nie na
    > temat, ale ględzenie nie na temat (ponadto zasłanianie się za
    > anonimowością i
    > nie branie odpowiedzialności za słowa) to chyba jakiś nowy sport na
    > pl.praca.dyskusje. Widać, kto nie ma nic do roboty i tej roboty nie chce.

    OT jest czesto naturalna czynnoscia, szczegolnie, jak zacznie pieprzyc
    taki zakompleksiony pajac jak Ty.

    > Poza tym ja nie jestem anonimowy. Możesz śmiało się za anonimowością
    > ukrywać.
    > Kolega vel. Jotte też. Ja za swoje mocne słowa biorę pełną
    > odpowiedzialność.

    Stworzenie sobie wyimaginowanej tozsamosci nie jest zbytnio trudne. A ten,
    co podaje swoje dane prawdziwe i przy tym wydurnia sie jak Ty, musi byc
    naprawde desperatem....

    I na koniec - ja nie mam kompleksow, ze jestem Polakiem i mieszkam w
    Polsce (Ba! Mieszkam na wsi!). To Ty masz kompleksy z tego powodu. To Ty
    masz jakies durne pretensje i tylko czekasz, az ktos za Ciebie cos w tym
    kraju zrobi, zamiast samemu zakasac rekawy. Pieprzyc bez sensu i
    krytykowac kazdy potrafi, szczegolnie takie wsiowe ignoranty jak ty...

    A teraz naprawde EOT.