PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-09-06 19:21:15
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jurajski Jaskiniowiec <j...@j...na.jurze> napisał(a):

    Pracowałem w Szkocji, mieszkałem w dzielnicy pełnej chińczyków i "ciapatych" i
    nie doświadczyłem niczego z tego o czym piszesz. Wróciłem z powodów
    osobistych. Wyjadę jeszcze raz.

    O wyborach na najwyższe stanowiska mówisz, że niby na PO głosowałem? Mylisz
    się. Wybrałem się raz na spotkanie rady nieruchomości własnego bloku i do
    spółdzielni, i zobaczyłem, że nikogo, młodych, wykształconych, nie obchodzi co
    się dzieje z ich własnym majątkiem. Natomiast cała młódź podnieca się krzyżem
    na krakowskim przedmieściu. Nie ma mnie nigdzie w sporze Pis PO
    Na wsiach widziałem psioczących ludzi na to że nie ma wałów ale nikt od dawna
    nie uporządkował rowu melioracyjnego przyległego do własnego pola. Jak są
    jakieś dreny to poniemieckie. Tak jest ze wszystkim, liczenie na władze że
    załatwią i narzekanie. Nic innego nie potraficie.