PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-09-06 19:05:18
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > Często walisz wikipedyczne i quasi-onetowe teksty.
    Wikipedia to doskonały wynalazek i owszem polecam korzystanie, nie korzystam z
    onetu.

    > To tylko twoja opinia.
    Tak uważam. Średnia klasa w ujęciu amerykańskim.

    > No to dowodzik poproszę.
    Proszę skorzystać z wyszukiwarki.

    > To są twoje "pomysły"?
    A Twoje jakie są pomysły, jak na razie nieźle ci idzie trolowanie? A może
    powiesz coś co ma jakąkolwiek wartośc.

    > Facet, jesteś lotny inaczej, czy co? Zwykły konfabulant? Chcesz sam ze sobą
    > dyskutować?
    > Częste są przekręty na należnościach płacowych. Różne przekręty.
    > Opóźnianie, a nawet niewypłacanie wynagrodzeń, płacenie w ratach,
    > niepłacenie za nadgodziny, minimalna krajowa na papierze + jakiś ochłap do
    > łapy itp. Nie, ty nie masz klap na oczach. Ty jesteś po prostu ślepy.

    A ty wiecznie pokrzywdzony.

    > Chłopcze podstarzały - niczego nie rozumiesz. Tu wszystko dotyczy każdego
    > komu się zechce wypowiedzieć, to jest powszechnie dostępna grupa dyskusyjna.
    > Krytykuję twoje nonsensowne wypowiedzi, bo tak mi się podoba, a ty pisząc tu
    > poddałeś głoszone przez siebie treści ocenie każdego, komu się spodoba. Z
    > własnej woli to zrobiłeś. Nie podoba się - to wypad, przymusu nie ma.

    Krytykuj dalej, to jest zwyczajny trolling nie na temat i ad personam.

    > Znam, ale ty nie znasz nawet polskiego.

    Mistrzu będę Ci mówić.

    > Jesteś prosty, to i prosto rozumujesz.

    A ty wiecznie pokrzywdzony i mocny w jęczeniu.

    > Zmiażdżyła mnie ta riposta...
    > Żenująco się odgryzać usiłujesz.
    > Jaki własny wątek? Nie ma czegoś takiego, chłopcze.

    Nie masz się czego przyczepić, rozbierz się i ubrania pilnuj :-)))

    > Akurat.
    Z wyjątkiem oczywiście twojego zniewolonego umysłu. Rewolucję zrób
    proletariacką.