PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    From: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Date: Wed, 1 Sep 2010 16:28:44 +0000 (UTC)

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > Co to jest wg ciebie "klasa średnia"?
    > I co to ma w ogóle wspólnego z ustrojem?
    Klasa średnia to wykształceni obywatele realizujący marzenia o własnym
    biznesie (często mikro, małe, średnie przedsiębiorstwa). Ci, którzy z
    zatrudnianych stali się lub chcieliby się stać najpierw samozatrudnionymi a
    potem zatrudniającymi. Acha, płaci największe podatki, jest najbardziej
    biznesowo przejrzysta. Co nasze Państwo bez skrupułów wykorzystuje. Dodam
    jeszcze, że za komuny była postrzegana jako wroga i niezgodna z ustrojem,
    nieomal jak warstwa przestępców. Coś z tego postrzegania klasy średniej wciąż
    zostało w narodzie.

    > Kompletnie bez związku.

    A jednak. Związek przedstawiłem wyżej.

    > To w żaden sposób nie zmienia faktu, że biorą pracę od pracowników.

    :-) i dają za to pieniądze zgodnie z rynkowymi zasadami, nieprawdaż?

    > Kanty i chęć nadmiernych zysków są kuszące.
    > I dlatego właśnie prawo musi wkraczać.
    To dlaczego kto bardziej obrotny, wyjeżdża stąd, by pracować u Szkota czy
    Norwega? A z czasem zakłada własne firmy w tychże krajach.

    > Co za bzdury, panie "filologu", googla użyc nie umiemy, historii też nie
    > znamy, co?

    Tę formę wypowiedzi "nie znamy, nie umiemy" znam jako erystykę często
    stosowaną właśnie w historycznych już czasach, przez dygnitarzy i
    propagandystów komunistycznego reżimu. Widzę, że mam do czynienia z erystykiem
    mającym bardzo praktyczną wiedzę historyczną.

    > A jak trudno ucieć zwykłemy pracownikowi to już nie kapujesz?
    > Fakt.
    Czuję jak ten pracodawca jest Twoim zdaniem zdziercą krzywdzącym pracownika,
    postawionego najniżej w łańcuchu pokarmowym.

    > Lepiej napisz ze 70 CV, 2 razy tyle LM i roześlij. Najlepiej w *.pdf. ;)
    >
    > (Aha - zrób tego pdf-a tak, żeby można go było tylko obejrzeć na ekranie,
    > żadnego kopiowania tekstu, drukowania itp. Umiesz chyba, nie?)

    A więc o to chodzi. Nie możesz skorzystać z pdf'a do własnych celów więc
    kopiesz gdzie popadnie, zaraz zbluzgasz moich bliskich etc. Nie wystarczy
    zapytać :-))))

    Jeśli nie, to o co Ci chodzi?

    Uważam, że jesteś zwyczajnym trollem.