PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-09-05 15:57:22
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i5vr56$rqh$1@inews.gazeta.pl Jacek Kotowski
    <b...@g...pl> pisze:

    > Nie, erystyka to właśnie to co robisz w kolejnych wypowiedziach a nawet
    > w tej.
    Jazda do słownika wyrazów obcych.
    Ale nie sam. Z kimś, kto bedzie umiał wytłumaczyć stosownie do poziomu
    intelektu pięciolatka.

    > Tracisz po prostu czas na trollowanie i rozbijanie dyskusji.
    Zauważ, że ja już jestem od pewnego czasu jedynym, który z toba gada, nikogo
    już nie interesujesz, nie ma żadnej dyskusji.
    Nie, nie żebym tracił czas, po prostu się zabawiam tobą, zabaweczko, bo
    czasem tak lubię pobawić się jakimś pajacykiem... :P

    > Widzę
    Możliwe. Ale nie rozumiesz.

    > Bardzo lubisz mieć słuszność?
    Pasjami.