PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV na 1 czy 2 strony?

  • 71. Data: 2010-09-17 21:45:23
    Temat: Re: Na 1 stronę - i mówię jak.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i70ml8$k4o$1@inews.gazeta.pl Jacek Kotowski
    <b...@W...gazeta.pl> pisze:

    > Dlaczego rozbijasz wszystkie dyskusje.
    Zdanie pytające kończymy znakiem "?", kapujesz niedouku?

    > Lubisz być anonimem i takim zostaniesz.
    Jak tylko mi się spodoba.

    > Bez żadnej odpowiedzialności?
    Bez żadnej, frajerze, zupełnie bez żadnej.

    --
    Jotte

  • 72. Data: 2010-09-18 06:42:47
    Temat: Re: CV na 1 czy 2 strony?
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    > "jcm" <j...@1...pl> napisał w
    > W pewnym sensie tak.

    Co do adresu, to mógłbym się zgodzić (lokalizacja, odległość od miejsca pracy).

    W cuda wierzysz?

  • 73. Data: 2010-09-18 06:53:34
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    > "jcm" <j...@1...pl> napisał
    > To, o czym piszesz, a co zasadniczo Ci się wydaje, też nie ma zbyt wiele
    > z rzeczywistością :)

    Wszyscy piszą tutaj to, co im się wydaje.

  • 74. Data: 2010-09-18 06:55:11
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Scowron" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma znaczenia w tym sensie, że jak ktoś przejdzie tą preselecję
    > pomimo nie umieszczenia zdjęcia w CV, bo gdyby umieścił to zdjęcie to
    > by nie przeszedł, to wtedy pierwsza rozmowa spowoduje że na tym
    > rekrutacja się zakończy.

    Zakładając, że zamieścił aktualnie zdjęcie. :)

  • 75. Data: 2010-09-18 06:58:19
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Jacek Kotowski" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego rozbijasz wszystkie dyskusje. Lubisz być anonimem i takim
    > zostaniesz. Bez żadnej odpowiedzialności?
    > Jacek Kotowski

    Dlaczeo uważasz, że osoba wypowiadająca się na forum nie powinna pozostać
    anonimowa?
    Dla mnie np. i tak jesteś osobą anonimową.
    Imię i nazwisko nic mi nie mówi. I niech tak zostanie. :)

  • 76. Data: 2010-09-18 14:01:42
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@W...gazeta.pl>

    > Zdanie pytające kończymy znakiem "?", kapujesz niedouku?
    Tak bo to powinno być stwierdzenie, rozbijasz dyskusję
    nie umiesz być konstruktywny. Najprawdopodobniej
    masz poważne problemy ze sobą jeśli takie potrzeby
    rozbijania konstruktywnych dyskusji realizujesz.

    > Jak tylko mi się spodoba.
    No to jesteś zwyczajnym tchórzem.
    Najwidoczniej jestem ciągle frajerem, bo tracę czas na zwracanie uwagi
    człowiekowi, któremu zwyczajnie brak kultury.

  • 77. Data: 2010-09-18 14:03:38
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@W...gazeta.pl>

    jcm <j...@1...pl> napisał(a):

    Zdjęcie i tak wydrukuje drukarka w trybie econo. Pozostaną rysy i cechy
    antropometryczne i fakt, że ktoś jest ubrany formalnie i uśmiechnięty.

    Jest potrzebne, bo pozwala powiązać dokument z osobą, z którą się rozmawia.

  • 78. Data: 2010-09-18 16:37:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i72go6$2md$1@inews.gazeta.pl Jacek Kotowski
    <b...@W...gazeta.pl> pisze:

    > No to jesteś zwyczajnym tchórzem.
    Twoje zdanie mam w d..., znaczy no, wiesz gdzie.

    > jestem ciągle frajerem
    Pół biedy, może da się to trochę poprawić.
    Ty się martw, że jesteś durniem.

    --
    Jotte

  • 79. Data: 2010-09-18 18:31:03
    Od: Irving Washington <m...@o...pl>

    On 18.09.2010 16:01, Jacek Kotowski wrote:
    > Najwidoczniej jestem ciągle frajerem, bo tracę czas na zwracanie uwagi
    > człowiekowi, któremu zwyczajnie brak kultury.
    Jacek, odpuść. Naprawdę nie warto.

    Widziałeś dzień świra? To spróbuj się wczuć w sytuację naszego biednego
    kumpla Jarosława - kiepsko wynagradzany z budżetowej dziury belfer.
    Mianowany, więc zarabia o całe 50 zł netto więcej od początkujących
    kolegów. Od lat, dzień w dzień, za psie pieniądze mocuje się z mającą w
    dupie belferską nietykalność cielesną i psychiczną młodzieżą. Po
    godzinach na czarno daje korki za całe 70 zeta za godzinę.

    Nie może pójść zwyczajnie do knajpy i schlać się na umór, bo przecież
    wszyscy go znają. Uczy ich albo ich dzieci. Siara by była. Więc gdzie ma
    odreagować?

    A teraz jeszcze skończyły się wakacje...

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 80. Data: 2010-09-18 18:47:01
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    > jcm <j...@1...pl> napisał(a):
    > Zdjęcie i tak wydrukuje drukarka w trybie econo. Pozostaną rysy i cechy
    > antropometryczne i fakt, że ktoś jest ubrany formalnie i uśmiechnięty.

    Elementy eugeniki (żeby nie powiedzieć - rasizmu) stosują spece od HR ???
    ;)

    A jeśli osoba na zdjęciu nie uśmiecha się?

    > Jest potrzebne, bo pozwala powiązać dokument z osobą, z którą się
    > rozmawia.

    To żart? :)
    Gdzie merytoryka?