PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV + klauzulka o ochronie danych... › Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
    Date: Thu, 6 Oct 2005 14:22:47 +0200

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:di34hf$hj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Racja, ale nie bądźmy naiwni. Dobrze wiemy że plik z danymi z rekrutacji
    > może
    > szybko i prosto być wykorzystany-sprzedany do innych celów. To nie
    > paranoja,
    > tylko problem jak oszustom utrudnić życie. Mam znajomych z branży
    > ubezpieczeń i
    > z pierwszej ręki wiem jak takie mechanizmy działają. Formułka do celów "do
    > celów
    > rekrutacji" znaczy tyle co znak na drodze, jest, ale można go olać i tak
    > się
    > robi...

    Mysle, ze masz nadmierna paranoje. Pracowalam w zyciu w dwoch miejscach,
    gdzie przy rekrutacji żądano tej formulki w aplikacji i byly to prawdziwe
    ogloszenia - skoro mnie przyjeto.

    Do tego dosc trudno mi zrozumiec, jaka wartosc maja takie CV dla firmy
    ubezpieczeniowej. Chyba tylko taka, ze moga probowac kogos zheadhuntowac. Bo
    jesli nawet dostana taka nielegalna baze, to w momencie, gdy z niej
    skorzystaja np. wysylajac imienna oferte, mozna ich pozwac za uzywanie
    danych bez posiadania zgody - a zgoda na rekrutacje przez okreslona firme
    nie jest zgoda na przetwarzanie danych w celach reklamowych przez zupelnie
    inna firme; proces w takim przypadku jest z gory wygrany.

    I.