PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV + klauzulka o ochronie danych... › Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
  • Data: 2005-10-06 13:06:34
    Temat: Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mysle, ze masz nadmierna paranoje. Pracowalam w zyciu w dwoch miejscach,
    > gdzie przy rekrutacji żądano tej formulki w aplikacji i byly to prawdziwe
    > ogloszenia - skoro mnie przyjeto.

    Masz rację, to świadczy że firmy nie handlują danymi.

    > Do tego dosc trudno mi zrozumiec, jaka wartosc maja takie CV dla firmy
    > ubezpieczeniowej.

    Dlatego nie pracujesz w ubezpieczeniech :-)

    Chyba tylko taka, ze moga probowac kogos zheadhuntowac. Bo
    > jesli nawet dostana taka nielegalna baze, to w momencie, gdy z niej
    > skorzystaja np. wysylajac imienna oferte, mozna ich pozwac za uzywanie
    > danych bez posiadania zgody

    Można, ale kto się będzie tym babrał ?

    > a zgoda na rekrutacje przez okreslona firme
    > nie jest zgoda na przetwarzanie danych w celach reklamowych przez zupelnie
    > inna firme; proces w takim przypadku jest z gory wygrany.

    Tak samo jak mandat za przekroczenie prędkość, prawo prawem, życie życiem.

    Pozdr
    Kriss

    P.S.

    Nie czepiam się z powodu przykrych przeżyć z pracodawcami lub innych życiowych
    doświadczeń. Mam pracę, pensję dużo powyżej średniej i dużo czasu wolnego. Nie
    robię nadgodzin. A moja jedna z maksym głoś "...nie ma litości dla
    skurwysy..w..." w szerokim aspekcie tego zdania.