PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV + klauzulka o ochronie danych... › Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
  • Data: 2005-10-06 21:32:19
    Temat: Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzialam, jak na innej grupie atakujesz prawie kazde ogloszenie, ktore
    > zawiera wymog klauzuli, jako "zbieranie danych".

    pisałem:
    alt.pl.praca.oferowana:
    post :Włoszczowa, projektant-programista
    post: Warszawa / Grafik Komputerowy / w biurze lub zdalnie

    To 2 wątki, z 1000? 5000?... Zazwyczaj psychika kobiety skłania ją do
    przesadzania w stopniu x 3 - x 5 TY jesteś ciekawym wyjątkiem... :-) x 1000

    Tymczasem chyba
    > ustalilismy, ze:

    Kto ustalił? chyba Ty sama ze sobą. Przeczytaj jeszcze raz watki: Włoszczowa,
    projektant-programista i Warszawa / Grafik Komputerowy / w biurze lub zdalnie

    > 1. Jesli ktos uzywa ogloszenia o prace do zbierania danych, klauzula mu nic
    > nie daje, bo wykorzystywanie tych danych do innych celow niz rekrutacja jest
    > tak samo nielegalne, jak bez klauzuli

    Racja

    > 2. Nie kazde ogloszenie zawierajace wymog klauzuli ma wredne podteksty,
    > obecnosc żądania klauzuli nie jest zadnym dowodem na nic.

    Nie pisałem że jest dowodem na coś ... Facet ma penisa, czy to dowód na gwałt ?

    > W swietle tego, brzydko wyglada to atakowanie ludzi/ogloszen mogacych byc
    > niewinnymi.

    Racja, ale również mogą być WINNI. Nie atakuję wszystkich postów (policz na
    spokojnie jak człowiek) Interesował mnie tylko sam problem.

    pozdr i miłej nocy
    Kriss